Gå til innhold

Har dere sett tunnelen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er den bra og verdt og se?

Anonymkode: e6236...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en film jeg under ingen omstendighet kan se 😱

Anonymkode: 6d06e...9b1

Skrevet

Ja er bra den. Spennede!

Anonymkode: 20347...bcd

Skrevet

Jeg har sett den, synes den var bra 🙂, veldig spennende og nervepirrende. 

Anonymkode: 36dbc...e27

Skrevet

Har sett den ja. Jeg liker godt katastrofefilmer, så syns den var helt grei. Kan godt si at den var bra, mens andre syns den var dårlig. Kjører i den/de tunnelene flere ganger i året og kryper litt sammen i bilen da, de er trange og mørke, har blitt litt bedre lys nå da.

Anonymkode: f3a33...70c

Skrevet

13-åringen så den sammen med besteforeldrene og alle var enige om at de hadde valgt en annen hvis de skulle vært på nytt for den ble for virkelighetsnær. 

Anonymkode: ee054...414

Skrevet

Bra film, men litt i overkant creepy når du bur på Vestlandet og køyrer slike tunnellar både titt og ofte...!

Anonymkode: ca92c...f17

Skrevet

Nei, og kunne aldri funnet på å gjøre det. Tuneller er én av tingene som trigger panikkangsten min og har hatt eksponeringsterapi og psykolog for å klare å kjøre tuneller. Så det hadde vært rimelig idiotisk av meg å se en slik film, jeg hater ikke meg selv 😅

Anonymkode: 1a08f...50a

Skrevet

Jeg underholdes lett, men akkurat denne syns jeg kom litt til kort. Ikke handlingen i seg selv, men både skuespill og manus var litt så som så..

Anonymkode: d2d50...41f

Skrevet

Ja, så den på kino og synes det var godt investerte penger. 

Anonymkode: e08ef...610

Skrevet

Grei nok, men langt igjen til å være på høyde med gode amerikanske katastrofefilmer. 

Anonymkode: fc040...0da

Skrevet

Takk for svar :)

Tror jeg kommer til og se den nå :) Kan ikke samlikne Norske og Amerikanske mener jeg da,selvsagt er en hollywood film bedre  :) Men liker godt både hun jenta, og var flere kjente med ser jeg, og thorbjørn harr er jo ikke stygg akkurat ❤️

så Thorbjørn og hun jenta i en serie på tv 2 og synes begge er veldig gode skuspillere

Anonymkode: e6236...b3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...