Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Eller, ikke at jeg sluttet der jeg jobbet, men at det ble der det ble. Har bare vært der i 3 dager og kjenner at dette egentlig ikke passer meg. Det er mye å sette seg inn i, så det kan jo spille litt litt inn selvsagt, men arbeidsoppgavene passer ikke meg. Gledet meg veldig til å prøve noe nytt, gruer meg hver dag til å dra, sover skikkelig dårlig, fysisk uvel om morgenen, kvalm, har IBS og den har virkelig slått til, flyr på do 6-7 ganger om dagen. Det har ingenting med kollegaene å gjøre, de virker kjempe hyggelige. Er litt lenger reisevei og, og føler at jeg bare kommer hjem, middag, unger i seng, en halvtime på sofaen, legge seg og så opp igjen. Er det skikkelig uproft å se etter annen jobb allerede nå? Kjenner at jeg vil tilbake til det jeg jobbet med. Noen andre som har opplevd dette, og gått tilbake til samme jobb igjen? Og for all del, jeg skal være kjempe glad for at jeg har fått meg ny jobb i disse tider altså, så ikke misforstå. Takk for at du leste Anonymkode: 2796d...3c1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 3 dager er jo ingenting. Jeg hadde gitt det mitt lengre tid. Anonymkode: d2b56...cf9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Dette er bare «forandring er skummelt» genet ditt som snakker! Gi det i hvert fall 3 mnd med helhjertet innsats før du tenker på å gå tilbake til det som du søkte deg bort fra av en grunn... Anonymkode: 2e0c8...e53
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Takk for svar dere. Jeg vet, 3 dager er ingenting. Jeg søkte meg bort fra stedet pga arbeidsmiljøet, ikke oppgavene, tenkte å prøve noe nytt, men merker at det ikke passer meg dessverre. Men ja, alt nytt er skummelt og, er sant det. Hi Anonymkode: 2796d...3c1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Tre dager er ingenting! Om et par år kan du vurdere om du er på rett sted. Anonymkode: 09329...473
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 9 minutes ago, Anonym bruker said: Takk for svar dere. Jeg vet, 3 dager er ingenting. Jeg søkte meg bort fra stedet pga arbeidsmiljøet, ikke oppgavene, tenkte å prøve noe nytt, men merker at det ikke passer meg dessverre. Men ja, alt nytt er skummelt og, er sant det. Hi Anonymkode: 2796d...3c1 Så rart, jeg gjorde akkurat det samme og kjenner litt på usikkerhet. Men jeg tror det handler om at alt er nytt. I min forrige jobb holdt det dårlige arbeidsklimaet på å drepe meg, så hyggelige kolleger er viktig! Anonymkode: af8ed...11c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så rart, jeg gjorde akkurat det samme og kjenner litt på usikkerhet. Men jeg tror det handler om at alt er nytt. I min forrige jobb holdt det dårlige arbeidsklimaet på å drepe meg, så hyggelige kolleger er viktig! Anonymkode: af8ed...11c Ja, gjør nok det, men har en liten tanke om at dette ikke passer meg, det vil bli for kjedelig, er bare data arbeid og ikke noe praktisk som jeg liker veldig godt. Visste ikke helt hvor jeg kom til å bli plassert da jeg fikk jobben, men tenkte at jeg måtte bort fra stedet jeg var uansett eller så gikk det på psyken løs, så takket ja før jeg helt visste. Ja,hyggelige kollegaer er viktig. Kommer jo til å gjøre alt jeg kan for å lære meg dette og like det, men kommer til å se etter andre jobber tror jeg. Hi Anonymkode: 2796d...3c1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Tre dager er ingenting! Om et par år kan du vurdere om du er på rett sted. Anonymkode: 09329...473 Nja, vet ikke om jeg holder ut i et par år altså. Men vet at 3 dager er ingenting. Hi Anonymkode: 2796d...3c1
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 3 dager kan være nok til å vite om dette er et sted man vil bli værende på. Jeg husker da jeg byttet jobb, og mistrives fra dag en. Det ble ikke bedre etter en, fem tolv måneder.... Jeg tenker at du gir det en sjanse men samtidig er på utkikk etter ny jobb. Livet er for kort til å bli værende et sted man gruer seg til å dra til. Anonymkode: acc5a...cfb
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): 3 dager kan være nok til å vite om dette er et sted man vil bli værende på. Jeg husker da jeg byttet jobb, og mistrives fra dag en. Det ble ikke bedre etter en, fem tolv måneder.... Jeg tenker at du gir det en sjanse men samtidig er på utkikk etter ny jobb. Livet er for kort til å bli værende et sted man gruer seg til å dra til. Anonymkode: acc5a...cfb Takk for svar. Har gått litt bedre nå i dag når jeg kommer inn i ting osv. Vil selvsagt gi det en sjanse, men merker at det å bare drive med data ikke passer meg, men vi får se. Hi Anonymkode: 2796d...3c1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 Så sliten er jeg alltid de første ukene i ny jobb😴🥱 Så bra at du liker kollegaene dine. Det andre kommer seg nok når du kommer inn i arbeidsoppgaver og rutiner. Hvis du fortsatt mistrives til sommeren ville jeg begynt å søke. Anonymkode: f3fbf...add
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så sliten er jeg alltid de første ukene i ny jobb😴🥱 Så bra at du liker kollegaene dine. Det andre kommer seg nok når du kommer inn i arbeidsoppgaver og rutiner. Hvis du fortsatt mistrives til sommeren ville jeg begynt å søke. Anonymkode: f3fbf...add Takk for svar. Har ikke vært så sliten på det jeg kan huske, er helt zombie. Jeg gir så mye av meg selv og har alt for høye forventninger til meg selv at det er slitsomt. Er sånn som person dessverre. Vil lære meg alt med en gang osv...men det går jo ikke, så blir sliten av det og. Ja, kollegaene er fine. Jeg må prøve, så får jeg se. Hi Anonymkode: 2796d...3c1
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 Du har vell prøvetid? Anonymkode: 22d0e...713
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Skrevet 9. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du har vell prøvetid? Anonymkode: 22d0e...713 Ja, har det, 6 mnd. Anonymkode: 2796d...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå