Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Altså, hva venter dem på? STENG LANDET! Anonymkode: b9cc9...c8e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 DE nekter å stenge ned. Når du bruker DEM feil, fremstår du litt kort. Og så får vi faktisk regne med at de som styrer dette vet hva de gjør. Det er store kostnader, både økonomisk og sosialt, med å stenge ned samfunnet igjen. Anonymkode: a1f2c...7c9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): DE nekter å stenge ned. Når du bruker DEM feil, fremstår du litt kort. Og så får vi faktisk regne med at de som styrer dette vet hva de gjør. Det er store kostnader, både økonomisk og sosialt, med å stenge ned samfunnet igjen. Anonymkode: a1f2c...7c9 Stoler ikke på regjeringen, så at de vet hva de driver med skal du ikke være så skråsikker på. Forstår, som alle andre, at det er penger det står i men når England har råd til å stenge ned tre ganger, må vi kunne gjøre det samme. Anonymkode: b9cc9...c8e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Er du helt sprø...?? Hvorfor skal vi stenge ned landet? Det ligger 130 personer på sykehus i hele Norge. Det er langt fra krise her, det er også derfor man ikke stenger ned. Forstår du hvilke konsekvenser det blir av å stenge ned hele landet. Situasjonen er fortsatt under kontroll i Norge. Takk og lov for det! Anonymkode: dffaa...aad
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Du som har gått livets harde skole (etter språket å dømme), er vel ikke nærmest til å ta denne avgjørelsen. Da velger jeg heller å stole på myndighetene. Anonymkode: adc0f...b46
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Steng landet og kjør økonomien til grunne så ikke flere blir forkjølet!! 😰😰😰 Anonymkode: 19ea2...c04
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Stoler ikke på regjeringen, så at de vet hva de driver med skal du ikke være så skråsikker på. Forstår, som alle andre, at det er penger det står i men når England har råd til å stenge ned tre ganger, må vi kunne gjøre det samme. Anonymkode: b9cc9...c8e England er i en annen liga enn Norge når det gjelder korona
HvittHus Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Stoler ikke på regjeringen, så at de vet hva de driver med skal du ikke være så skråsikker på. Forstår, som alle andre, at det er penger det står i men når England har råd til å stenge ned tre ganger, må vi kunne gjøre det samme. Anonymkode: b9cc9...c8e England har ikke råd til å stenge ned, men har ikke annet valg enn å kjøre lockdown for tredje gang. Det er krisemange som er syke, og mange vil trenge innleggelse. Sykehusene og menneskene som arbeider der er rett før kollaps. Da tenker man menneskeliv først, og penger etterpå.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #9 Skrevet 6. januar 2021 Jeg syns det er helt riktig. Er mange steder her i landet med lite smitte. Å stenge ned hele landet er det ikke når behov for, enkelte steder, ja, men ikke hele landet Anonymkode: 5cd93...553
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #10 Skrevet 6. januar 2021 Hvis sykepleierene går til streik nå kan det jo hende det blir nødvendig. Anonymkode: 85ba2...be7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #11 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis sykepleierene går til streik nå kan det jo hende det blir nødvendig. Anonymkode: 85ba2...be7 Sykepleierne rekker å streike i 20 minutter før det blir tvungen lønnsnemnd Anonymkode: adc0f...b46
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #12 Skrevet 6. januar 2021 Hvis det blir nedstenging på et senere tidspunkt håper jeg du benytter anledningen til å lære deg forskjellen mellom de og dem.. Anonymkode: c20c5...f80
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #13 Skrevet 6. januar 2021 En lockdown i Norge nå, ville vært utrolig urettferdig. Vi har lite smitte, totalt sett, og i nord-Norge er det omentrent ingenting. Og det som er, virker det til at smittevernsteam har kontroll på. Anonymkode: 2e6f6...3f4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #14 Skrevet 6. januar 2021 Åpne landet! 100%! Dette kjører ALT i dass. Folk jeg har ansett som oppegående, fornuftige mennesker klasker i veggen en etter en med depresjon og selvmordstanker. Det er mørkt og svart for så mange i landet nå at jeg er oppriktig bekymret for fremtiden. Og for hva? Hadde det vært ebola med nærmere 50% dødelighet hadde jeg skjønt det, men dette? Anonymkode: 6f6e4...8e6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #15 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvis sykepleierene går til streik nå kan det jo hende det blir nødvendig. Anonymkode: 85ba2...be7 Det vil bli tvungen lønnsnemd før du får sagt «korona». Hvis folk følger anbefalinger nå så trenger man ikke stenge landet. Det er så sinnsvakt viktig å holde skoler og aktiviteter for barn åpne. Kostnaden ved å stenge alt er for stor. Anonymkode: 5a2f8...bb6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #16 Skrevet 6. januar 2021 Takk og pris for at det ikke blir stengt!! Det er jo ikke smitte overalt, og det å sitte med hjemmeskole og stengte butikker/nedstengte helsetilbud i hele Norge fordi enkelte steder har høyt smittetrykk er jo helt sinnsykt!! Anonymkode: 89ddb...ae4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #17 Skrevet 6. januar 2021 I min del av nord-Norge er vi mer forsiktige, men korona er på mange måter et hypotetisk problem.. Det har vært 2 stykker med smitte her, den første i mars og den andre i sommer.. Å stenge alt her ville vært helt meningsløst Anonymkode: 43cf5...6ea
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #18 Skrevet 6. januar 2021 Vi har allerede tiltak som er alt for strenge pga at heile landet blir skåre over ein kam. Så skal det stengast ned bør det gjerast lokalt. Blir heilt feil å stenge ned alt i kommunar som knapt har hatt/har smitte pga smitte milevis vekke. Ikkje alle bur midt i Oslo.... Anonymkode: 40740...af4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #19 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): En lockdown i Norge nå, ville vært utrolig urettferdig. Vi har lite smitte, totalt sett, og i nord-Norge er det omentrent ingenting. Og det som er, virker det til at smittevernsteam har kontroll på. Anonymkode: 2e6f6...3f4 Helt enig! Her vi bor har vi enda ikke hatt noe smitte,helt sykt om alt skal stenges ned her også da. Da får de heller stenge ned de plassene det ER mye smitte. Anonymkode: b856a...61c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #20 Skrevet 6. januar 2021 Folk bør se å lære seg at de kjipe reglene vi nå har må følges, de er ikke så vanskelige å følge egentlig. Så jeg håper virkelig denne truinga om dette nå når inn hos flere. Idag har jeg blitt helt oppgitt på jobb, folk er i sin helt egen bobble virker det som. Stakkars folk som sto bak meg i kassakøen når jeg var ferdig på jobb og sto i sivilie klær. Da var nemlig begeret mitt fult, så jeg sa rimelig klart i fra. Hele køen ble veldig mye lengre. For det var nemlig ikke bare de to guttene som sto helt oppi ryggen min, men alle. Og hvorfor skal to foreldre ta med ungeskoggen på fem i butikken og la de herje rundt i køen. Blæ! Anonymkode: 96740...093
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #21 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Helt enig! Her vi bor har vi enda ikke hatt noe smitte,helt sykt om alt skal stenges ned her også da. Da får de heller stenge ned de plassene det ER mye smitte. Anonymkode: b856a...61c I min del av Nord-Norge var det kun en håndfull smittetilfeller siden mars, og så eksploderte det i dag. Skoler, treningssentre, butikker, alt er stengt. Når det smeller så smeller det, og det gjør det gjerne nå når smittetrykket generelt er stort. Anonymkode: 869a8...269
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #22 Skrevet 6. januar 2021 DEM nekter å stenge ned? Hva venter DEM på? Lær deg norsk! Du fremstår ikke særlig skolert. Anonymkode: 03175...3a5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #23 Skrevet 6. januar 2021 Nei, håper da virkelig ikke det stenger ennå mer ned. Skoler på rødt og hjemmeskole for ungdommer, ingen fritidsaktiviteter. Holder vi oss i ro nå så vil det gå rette veien. Har stor medfølelse for serveringssteder i byer med liten smitte som må følge det som for de er meningsløse tiltak. Hva er forskjellen om du tar et glass rødvin inntil biffen i stedet for brus i en by med lite smitte? For meg spiller det ingen rolle. Eneste forskjellen er at inntjeningen til en bransje som allerede sliter blir ennå dårligere. Det er strengt nok som det er nå, spesielt der de har kontroll. Får inderlig håper de følger opp alle de utenlandske arbeiderne som kommer nå så ikke alle tiltakene var til ingen nytte. Anonymkode: 08b1a...923
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #24 Skrevet 7. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): I min del av nord-Norge er vi mer forsiktige, men korona er på mange måter et hypotetisk problem.. Det har vært 2 stykker med smitte her, den første i mars og den andre i sommer.. Å stenge alt her ville vært helt meningsløst Anonymkode: 43cf5...6ea Dere får stenge ned sammen med alle oss andre i solidaritet med oss andre. Det er det solidaritet betyr, å ha empati med andre. Anonymkode: 4a263...53c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #25 Skrevet 7. januar 2021 Du roper steng ned grensene osv.. drit i økonomien og alt som hører til. Regjeringen er helt på tryne nå mener jeg! Hvorfor har de ikke brukt ressurser til å styrke helsevesenet heller? på alle desse mnd! Nei det er viktigere å fortelle folk hva de skal og ikke skal gjør osv! Maktsyke mennesker som kjører landet til grunde! Det er det som er hele poenget med denne Coronaen! Presse oss ned og skvise alt ut av oss slik at vi blir på lik linje som nord Korea! Anonymkode: ee566...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå