Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Med det mener jeg studier som ikke gjør deg til en ettertraktet kandidat på arbeidsmarkedet? Gjerne innenfor økonomi/saksbehandling/ledelse/adminosv. Ser det er et hav av forskjellige bachelorstudier hos de private nettaktørene, er disse verdt noe? Anonymkode: 0f39f...2d5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): kunst? Anonymkode: af91b...81f Kvifor er det bortkasta? Anonymkode: 952fe...ff4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Med det mener jeg studier som ikke gjør deg til en ettertraktet kandidat på arbeidsmarkedet? Gjerne innenfor økonomi/saksbehandling/ledelse/adminosv. Ser det er et hav av forskjellige bachelorstudier hos de private nettaktørene, er disse verdt noe? Anonymkode: 0f39f...2d5 Penger for private nettbaserte studier kan du virkelig spare deg. BI går nok men også da sitter en liten stemme i bakhodet at man har kjøpt. Anonymkode: 24326...c44
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Penger for private nettbaserte studier kan du virkelig spare deg. BI går nok men også da sitter en liten stemme i bakhodet at man har kjøpt. Anonymkode: 24326...c44 Jeg har av geografiske og familiære grunner ikke anledning til å studere ved et universitet, så er helt avhengig av at studiet er nettbasert Anonymkode: 0f39f...2d5
the amazing spidermamma Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Penger for private nettbaserte studier kan du virkelig spare deg. BI går nok men også da sitter en liten stemme i bakhodet at man har kjøpt. Anonymkode: 24326...c44 Det stemmer ikke helt, mange bedrifter 'plukker' studenter fra BI.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #7 Skrevet 6. januar 2021 Året mitt med kunsthistorie er i hvert fall bortkastet rent formelt da jeg ikke får brukt det til så mye, men jeg setter likevel pris på all kunnskapen jeg tilegnet meg fordi det er med på å gi en bedre breddeforståelse i andre fag jeg har (historie og norsk). Anonymkode: 63a15...a19
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #8 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Penger for private nettbaserte studier kan du virkelig spare deg. BI går nok men også da sitter en liten stemme i bakhodet at man har kjøpt. Anonymkode: 24326...c44 Tull. Jeg har studert via private nettstudier, og det fingerte utmerket. Får jo nøyaktig samme utbytte som studenter som tar det stedsbasert, vi tar jo nøyaktig samme eksamen. Anonymkode: 5d91e...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå