Gå til innhold

Hvilke studier er "bortkastet"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med det mener jeg studier som ikke gjør deg til en ettertraktet kandidat på arbeidsmarkedet? 
Gjerne innenfor økonomi/saksbehandling/ledelse/adminosv. 

Ser det er et hav av forskjellige bachelorstudier hos de private nettaktørene, er disse verdt noe? 

Anonymkode: 0f39f...2d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kunst?

Anonymkode: af91b...81f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

kunst?

Anonymkode: af91b...81f

Kvifor er det bortkasta?

Anonymkode: 952fe...ff4

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Med det mener jeg studier som ikke gjør deg til en ettertraktet kandidat på arbeidsmarkedet? 
Gjerne innenfor økonomi/saksbehandling/ledelse/adminosv. 

Ser det er et hav av forskjellige bachelorstudier hos de private nettaktørene, er disse verdt noe? 

Penger for private nettbaserte studier kan du virkelig spare deg. BI går nok men også da sitter en liten stemme i bakhodet at man har kjøpt.

Anonymkode: 24326...c44

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Penger for private nettbaserte studier kan du virkelig spare deg. BI går nok men også da sitter en liten stemme i bakhodet at man har kjøpt.

Jeg har av geografiske og familiære grunner ikke anledning til å studere ved et universitet, så er helt avhengig av at studiet er nettbasert :( 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det stemmer ikke helt, mange bedrifter 'plukker' studenter fra BI. 

Skrevet

Året mitt med kunsthistorie er i hvert fall bortkastet rent formelt da jeg ikke får brukt det til så mye, men jeg setter likevel pris på all kunnskapen jeg tilegnet meg fordi det er med på å gi en bedre breddeforståelse i andre fag jeg har (historie og norsk). 

Anonymkode: 63a15...a19

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tull. Jeg har studert via private nettstudier, og det fingerte utmerket. Får jo nøyaktig samme utbytte som studenter som tar det stedsbasert, vi tar jo nøyaktig samme eksamen.

Anonymkode: 5d91e...624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...