Gå til innhold

Stapp forkjølet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tett i nese, snørrete og nyser. Ingen hoste eller vond hals. Greit å reise på jobb, eller bør jeg teste meg? Ingen smitte her jeg bor, og har kun vert på jobb og butikk.

Anonymkode: e07ca...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal ikke reise på jobb når man er forkjølet i disse tider, det trodde jeg da at alle visste.

Anonymkode: d29d3...0bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Man skal ikke reise på jobb når man er forkjølet i disse tider, det trodde jeg da at alle visste.

Anonymkode: d29d3...0bc

Svært mange som er forkjølet på jobb her vi bor. Man sender jo barn som er snørrete i bhg. og skole. 

Skrevet

Du skal/bør testes. Ikke på jobb før du har negative svar (mulig du ikke skal på jobb uansett), er frisk eller det har gått 10 dager fra symptomer. Og det er da virkelig forskjell på barnehagebarn og voksne når det gjelder å være «snørrete».

Anonymkode: b1278...bf3

Skrevet

Herregud... 

Anonymkode: 7dc95...3da

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Svært mange som er forkjølet på jobb her vi bor. Man sender jo barn som er snørrete i bhg. og skole. 

Det er forskjell på barn og voksne. Barn kan gå i bhg og på skole med restsymptomer, altså ikke nyoppståtte. Voksne skal være helt symptomfrie.

Anonymkode: 7c641...ec2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er forskjell på barn og voksne. Barn kan gå i bhg og på skole med restsymptomer, altså ikke nyoppståtte. Voksne skal være helt symptomfrie.

Anonymkode: 7c641...ec2

Snufser hele vinteren. Kan ikke holde meg hjemme konstant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...