Gå til innhold

Når man har tatt test og er i karantene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å sende barna på skolen?

Anonymkode: 8f246...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Greit å sende barna på skolen?

Gjelder det et barn som er testet? I så fall skal barnet ikke på skolen før prøvesvar foreligger. 

Skrevet

Om det er du som har tatt test så kan barna gå på skolen ja. Hele familien til en person i karantene må ikke være hjemme.

Om det er barnet som har tatt test skal det være hjemme fra skolen så lenge det er i karantene.

Anonymkode: 4a97e...49e

Skrevet

Beklager, litt dårlig skrevet. Er jeg som har testet. Om jeg er positiv er det vel en sjanse for at barnet er det også. Forferdelig surt om hele klassen må i karantene..

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Beklager, litt dårlig skrevet. Er jeg som har testet. Om jeg er positiv er det vel en sjanse for at barnet er det også. Forferdelig surt om hele klassen må i karantene..

Om du er positiv blir resten av familien din satt i karantene, men ikke før.

Det er uhyggelig mange som tester seg uten å være positiv altså, det en liten andel av de testede som er positive. Om hele familien til alle som tester seg skulle bli satt i karantene ville jo Norge stoppet opp.

Anonymkode: 4a97e...49e

Skrevet

De har lov å dra. Men tenker om sjansjen er stor for positiv test hadde jeg holdt dem hjemme. Da kan dere spare mange fra karantene. Hadde jeg hatt 40 i feber og pusteproblemer hadde jeg ikke sendt. Hadde jeg vært litt rusk i halsen og testa for sikkerhets skyld så hadde jeg sikkert sent dem

Anonymkode: 38a46...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...