Gå til innhold

Jeg nyser og nyser og nyser!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tar jo aldri slutt! Jeg har sånne runder på 8-10 nys på rappen, det tar seg jo ikke ut i disse dager!! Jeg er frisk ellers, men må jeg virkelig testes nå? Og holde meg hjemme pga nysing? Eller er det ikke et symptom så jeg kan dra på jobb?

Anonymkode: e5970...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nysing alene er normalt ikke et tegn på covid-19.

Jeg har aldri reagert på julestjerner tidligere, men har gjort det i år, får 8-10-20 nys på rappen, og så er det helt slutt. Og så får jeg det av blomstrende fredsliljer også, så går i ring utenom dem der de finnes ;)

Om du sjekker på FHI sine sider så ser du symptomene. Er du usikker så ringer du kommunens koronatelefon og hører om de vil ha deg inn til testing.

Anonymkode: 27313...92f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det tar jo aldri slutt! Jeg har sånne runder på 8-10 nys på rappen, det tar seg jo ikke ut i disse dager!! Jeg er frisk ellers, men må jeg virkelig testes nå? Og holde meg hjemme pga nysing? Eller er det ikke et symptom så jeg kan dra på jobb?

Hvis dere har varmevifte, kan det være der problemet ligger.

Anonymkode: c54ca...e11

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nysing alene er normalt ikke et tegn på covid-19.

Jeg har aldri reagert på julestjerner tidligere, men har gjort det i år, får 8-10-20 nys på rappen, og så er det helt slutt. Og så får jeg det av blomstrende fredsliljer også, så går i ring utenom dem der de finnes ;)

Om du sjekker på FHI sine sider så ser du symptomene. Er du usikker så ringer du kommunens koronatelefon og hører om de vil ha deg inn til testing.

Anonymkode: 27313...92f

Nei jeg har ikke vært i nærheten av noe sånt, kom akutt på jobb istad. Kiler i nesa, akkurat som at det er noe der, men da ville det kommet ut når jeg snyter meg tenker jeg da. 

men er ikke bekymra for at jeg har covid, bare bekymra for om jeg må være hjemme til det er avkrefta

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvis dere har varmevifte, kan det være der problemet ligger.

Anonymkode: c54ca...e11

Nei, har ikke det, men jeg var kjempekald igår, var ute lenge. Kom hjem og fyra opp alt som var inkludert en Haug stearinlys. Men har jo ikke det på jobb og det var da det kom... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei jeg har ikke vært i nærheten av noe sånt, kom akutt på jobb istad. Kiler i nesa, akkurat som at det er noe der, men da ville det kommet ut når jeg snyter meg tenker jeg da. 

men er ikke bekymra for at jeg har covid, bare bekymra for om jeg må være hjemme til det er avkrefta

Jeg har hatt en sånn snodig forkjølelse i jula. Masse nysing og blank snørr. Har tenkt allergi, men ikke funnet ut mot hva, så ingenting er fjernet i huset eller endret på noe vis. Nå er jeg nesten bra igjen, men det sto på ei drøy uke. 

Anonymkode: f3454...21d

Skrevet

Du brygger nok på en god gammeldags forkjølelse.

Anonymkode: 55ed7...53e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det høres mer ut som en klassisk allergisk reaksjon.

Anonymkode: 18cf9...acc

Skrevet

👆

Anonymkode: dbba4...391

Skrevet

SIKKER på at du ikke har en eller annen variant av juleblomst i nærheten? Svibel gir allergilignende symptomer, likeså julestjerne som noen andre her sier. (Er ihvertfall ikke tegn på korona.)

Anonymkode: 3658f...523

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

SIKKER på at du ikke har en eller annen variant av juleblomst i nærheten? Svibel gir allergilignende symptomer, likeså julestjerne som noen andre her sier. (Er ihvertfall ikke tegn på korona.)

Anonymkode: 3658f...523

Ikke redd for korona. Det er det jo ikke. Men MÅ jeg testes? Var mer det jeg var bekymra for. Kan jeg ta timen jeg har hos legen? 

ingen blomst i nærheten, har kun grønne planter hjemme og på jobb har vi plast. 

så urutt å bli hanglete i disse dager 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ikke redd for korona. Det er det jo ikke. Men MÅ jeg testes? Var mer det jeg var bekymra for. Kan jeg ta timen jeg har hos legen? 

ingen blomst i nærheten, har kun grønne planter hjemme og på jobb har vi plast. 

så urutt å bli hanglete i disse dager 

Hanglete? Du skrev jo at du var frisk, du bare nøys.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hanglete? Du skrev jo at du var frisk, du bare nøys.

Dårlig ordvalg :) Er ikke hanglete, men med 20 nys på rappen blir jeg påfølgende snørrete og høres jo syk ut for omverden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...