Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Hvordan er de under menustrasjon. Min har vært en del syk ( vondt mage, hodepine, forhøyet temp) ganske ofte. Jeg begynte å tenke at det kunne ha noe med menustrasjon og begynte å følge med og nå er det andre menstrasjon hvor det samme skjer. Temp 37.2 ( ligger ellers under 37) , slapp, vondt i mage. Er det vanlig at de kan bli så dårlige? Anonymkode: 5d4a3...d10
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Hvor gammel er hun? Min fikk mensen når hun var 11, men hun ble ikke syk. Hun merket ikke så mye. Hun er 15 år nå, å merker litt smerte i magen de verste dagene. Anonymkode: 5afd0...a2d
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvor gammel er hun? Min fikk mensen når hun var 11, men hun ble ikke syk. Hun merket ikke så mye. Hun er 15 år nå, å merker litt smerte i magen de verste dagene. Anonymkode: 5afd0...a2d Hun er 15. Fikk mensen når hun var 14. Anonymkode: 5d4a3...d10
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Har ei som fikk mensen som 11 åring også. Hun er sengeliggende de 2 første dagene og det hender de sender henne hjem fra skolen ibland fordi hun blir så dårlig. Vært til utredning og eneste de kunne gjøre var å enten sette henne på p- piller eller gi smertestillende. Det ble smertestillende, da vi synest det var for tidlig å sette en 11 åring på p-piller, med de bivirkningene som kan oppstå med dette. Anonymkode: ab2f3...82c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Min 13åring blir veldig dårlig de to første dagene av menstruasjonen. Hun blør veldig mye dag 1 og 2 og blir helt slått ut og får vondt i magen. Anonymkode: 25395...606
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Men er det vanlig at temperaturen stiger også? Anonymkode: 5d4a3...d10
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men er det vanlig at temperaturen stiger også? Anonymkode: 5d4a3...d10 37,2 er jo langt unna feber da. Temperatur endrer seg gjennom syklusen. Er vanlig at det stiger ved eggløsning og går ned igjen omtrent når mens kommer. Hvis man er gravid, stiger den gjerne enda mer. Tror likevel dette er litt individuelt. Anonymkode: 82526...42e
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 Min nå 17 åring var ofte syk på ungdomsskolen (kvalm, vondt i hodet, generell uvel). Jeg tolket det som skulkesyke lenge før jeg koblet det med mensen. Det har blitt mye bedre nå, men formen er fortsatt merkbart dårligere rett før mens. Ibux hjelper greit. Anonymkode: 8c294...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå