Gå til innhold

Dere med erfaring med tannregulering for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når 75% dekkes av trygden hvor mye må vi betale ca for regulering?

Anonymkode: 6a8ed...d27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi må ut med 40000 med samme dekningsgrad. Men det betales ned hver måned ca over flere år.

Skrevet

Det kommer nok veldig an på hvor avanserte ting som må gjøres, hvor lenge reguleringen må sitte på osv.

Vi måtte ut med ca 30.000,- men det er jo fordelt over tiden det tar å ha regulering da, betalte litt annenhver måned her.

Anonymkode: 7ff41...e20

Skrevet

Her ble det 30.000 fordelt på 3 år

Skrevet

Ca 30’ til nå, blir nok litt mer

Anonymkode: f58f3...d10

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Når 75% dekkes av trygden hvor mye må vi betale ca for regulering?

Anonymkode: 6a8ed...d27

Jeg  må ut med rundt 20.000 på min tenåring, men det er fordelt på de 2 årene dette skulle ta. Da betaler jeg for hver gang vi er hos tannlegen. Noen ganger et par tusen, andre ganger et par hundre.

Anonymkode: 8525b...571

Skrevet

Vi endte opp på ca 25.000.

Anonymkode: a6596...651

Skrevet

Vi har kontrakt med tannlegen som sier at vi skal ende opp på 17000, men betaler jo litt etter litt. Kommer regning i posten hver gang vi passerer 2000, veldig greit.

Anonymkode: 99c3e...16f

Skrevet
tante grusom master of law skrev (2 timer siden):

Vi må ut med 40000 med samme dekningsgrad. Men det betales ned hver måned ca over flere år.

Samme som jeg betalte med samme dekningsgrad👍

Skrevet

Har betalt 2x6500. Kun nede, og alle kontrolltimene der de strammer strengen er inni den prisen. Aner ikke hvor mye lenger han må ha regulering, men har hatt den ett år nå, og går fortsatt til kontroller. 

Anonymkode: 14755...495

Skrevet

Vi må betale ca. 18.000. Får regning på 3.000 kr gangen i kvartalet. Prisen varier veldig ut i fra hva som må gjøres. Vår unge har ikke store skjevheter, men mangler voksentenner, så de har trekt tenner slik at bittet kan bli riktig. 

Anonymkode: c3015...7d6

Skrevet

Selve regningen kom på nærmere 40.000 men vi betalte ca 11.000 med høy dekninggrad,

Skrevet

ca 20.000 fordelt på tre år

Anonymkode: 9fd60...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...