Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg fikk idag tidlig akutt vondt i bekkenet, vak symfysen helt ute på hver side..Det gjør vondt når jeg løfter beina.Korsryggen er også litt vondt når jeg står/går..Når jeg sitter merker jeg ingenting.. Jeg var ute på sesongens første skitur lørdag og gikk 2 turer på søndag.. Ksn det feks bli vondt først idag etter skitur, kan jo være at jeg fikk strekk når jeg gikk.Men pleier da å ha det kun på 1 side og det er ømt samme hva jeg gjør..Nå er det det annerledes vondt for hver gang jeg løfter ett av beina.. Tenkte bekkenlåsning,noen som har erfaring? Anonymkode: 5e915...445
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Å gå på ski innebærer bruk av muskulatur du vanligvis ikke bruker. Det er ganske normalt å være «mørbanket» etter sesongens første tur, spesielt hvis du ikke tøyde ut skikkelig. Anonymkode: 2b788...e84
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Å gå på ski innebærer bruk av muskulatur du vanligvis ikke bruker. Det er ganske normalt å være «mørbanket» etter sesongens første tur, spesielt hvis du ikke tøyde ut skikkelig. Anonymkode: 2b788...e84 Kan det komme nesten 2 døgn etterpå og? Hi Anonymkode: 5e915...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå