Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg har en baby på 11 måneder. Jeg er så sliten. Vi utredes for allergi og det har vært en stri en stund. Hun har ikke sovet godt hele livet. Jeg har ikke sovet nesten på godt over 1 år. Hun sovner ikke hvis jeg legger. Far jobber så jeg har den delen på dagtid. Idag gikk jeg med henne fra 8 til Hu sovnet for en halvtime siden. Hun gråter og jeg gråter. Men det verste er at jeg er så sliten. Har ikke igjen tålmodighet og blir irritert. Jeg skader henne ikke. Jeg dekker behovene hennes. Jeg trøster og er her. Men jeg blir irritert og oppgitt i stemmen 😥 Jeg er ikke slik til vanlig. Aldri. Men nå skjemmes jeg. Og er skikkelig lei meg. Hvordan kommer meg ovenpå igjen og hvordan håndskes med irritasjonen? 😥 Anonymkode: 17d55...796
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Tar ikke far baby på nettene på helg? Hvis han får sove i uken, da må jo du i det minste sove i helgene! Eller at dere kan dele opp natten også i uken slik at dere begge får sove noen timer i ro og uten ansvar. Hvis dere allerede gjør dette, da synes jeg dere bør få far til å være hjemme et par uker, slik at du kan få hente deg inn igjen. Det vil han måtte gjøre om du nå blir psykisk eller fysisk syk pga. dette - og det tror jeg du er på nippet til å bli. Snakk med legen din også, og helsestasjonen. Anonymkode: 98027...e6a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Og en ting til - du skal ikke skjerpe deg! I hvert fall ikke på annet enn at du nå må si tydelig fra til mann, lege og helsestasjon at nå trenger du hjelp! Så sliten som du er gjør du jo en god jobb! ❤️ Men nå trenger du hjelp av mann og andre rundt deg ❤️ Anonymkode: 98027...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå