Gå til innhold

Hjelp til å navigere på nav.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal skrive en søknad og trenger ordentlig dokumentasjon på barnebidraget fra far. Det er nav som har regnet det ut og det er nav innkreving som overfører til meg. Finner ingenting om dette på Mitt Nav og blir sprø. Har uføretrygd og det kommer fint frem på punktet om utbetalinger. Det gjør også barnetrygden. Men bidraget finner jeg ikke. Skjermbilde fra nettbanken min ble ikke godkjent som dokumentasjon. 

Noen som vet dette så jeg slipper ringe nav? Er alltid så himmelsk lang ventetid der. 

Anonymkode: 17191...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk innboksen din? Det er vel skrevet et brev til deg når vedtaket ble inngått, og kopi av det brevet bør ligge i innboksen. Der vil det stå hvor mye han skal betale hver måned vel?

Anonymkode: adbe6...57f

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Sjekk innboksen din? Det er vel skrevet et brev til deg når vedtaket ble inngått, og kopi av det brevet bør ligge i innboksen. Der vil det stå hvor mye han skal betale hver måned vel?

Anonymkode: adbe6...57f

Takk, skal sjekke 😊

Skrevet

Nei det var ikke noe om det i innboksen. Har skrevet til dem nå der jeg ber om kopi på vedtaket 😊

Skrevet

Barnebidraget kommer ikke frem på Nav, fordi det er Nav Innkreving som betaler det. Skjønner ikke helt hvorfor det ikke kan komme frem på Nav.no jeg heller, men det er den beskjeden jeg har fått.

Anonymkode: 30e7b...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...