Gå til innhold

Tips til ting jeg kan hamstre inn til en slags gavekasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som er billig men ikke søppel. Til barn på 9, 12 og 6 år. Føler jeg blir blakk av alle disse bursdagene barna blir invitert til. Og så ble det en del julegaver også. Ikke blitt satt noen fastpris blant foreldrene heller, så er alltid så redd for å gi for billige gaver i forhold til andre. Har pleid å ligge på 100 kr men de er så mange..

Anonymkode: 0f380...bbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badebomber kan være greit.

Ikke tenk på prisen. Ungene gjør det ikke, ikke her i hvertfall. 

Luer og votter er fint om du kommer over etgodt tilbud. T-skjorter.

Snop er poppulært.

Anonymkode: 180a4...baf

Skrevet

På Søstrene Grene har de små gaveesker i pakker, sånne som du selv setter sammen. I dem legger vi gjerne en 50 lapp og en liten ting, alt fra en tyggispakke til en refleks. Det er en fin gave.

Anonymkode: 00180...782

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

I tillegg liker min 12 åring (jente) duftlys og lyslenker. Lipgloss med god lukt. 

Anonymkode: a58a5...eb4

Skrevet

Pokemonkort

små legopakker på halv pris

Anonymkode: 2e4e1...ab4

Skrevet

Hårpynt

Lipgloss

sokker

Fargeblyanter

Godteri

Hama-perler 

Malerskrin

Lego Minifigures

Yatzy

Kortstokk

Dusjsåpe

Skrevet

Følg med på outlet på lekebutikker. Handler ofte hos extra leker og lekekassen. Har kjøpt supre spill og hobbysett til 30-50 kroner. Ellers så har jeg hatt badebomber, dusjsåper, luer, votter, morsomme sokker, såpebobler osv. Hvis de pleier å gi julegaver til hverandre, lønner det seg å kjøpe inn litt juleting på salget etter jul.

Anonymkode: 638dc...1f6

Skrevet

Til jenter er det ganske enkelt. Jeg pleie å kjøpe små plasker/pakker med såpe, sjampo, håndkrem, lipgloss osv når det er salg. Feks 3 for 2 på bodyshop. 

andre greie ting er badebomber, hårstrikker, hårbørste, neglelakk, lypsyl, morsomme kopper (putter oppi mashmellows, engangspakker med tea/varm sjokolade), drikkeflasker, osv

Anonymkode: 3cd36...586

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Følg med på outlet på lekebutikker. Handler ofte hos extra leker og lekekassen. Har kjøpt supre spill og hobbysett til 30-50 kroner. Ellers så har jeg hatt badebomber, dusjsåper, luer, votter, morsomme sokker, såpebobler osv. Hvis de pleier å gi julegaver til hverandre, lønner det seg å kjøpe inn litt juleting på salget etter jul.

Anonymkode: 638dc...1f6

Enig i outlet på ExtraLeker og Lekekassen. Kan få veldig fine ting billig der! 🙂 

Anonymkode: 1b445...865

Skrevet

Når de er 12 år er det vel normalt å bare gi penger? Evt gavekort på kino og lignende? Her er det normalt å gi penger fra 4.klasse

Anonymkode: 82276...9f3

Skrevet

buff
led refleksbånd
refleks
fargeblyanter
tusj

Anonymkode: c437f...210

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...