Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Jeg og mannen har dobbeldyne, og jeg sover alltid med han holdende rundt meg. Vi synes begge det er vanskelig å sovne alene😅 Anonymkode: ea332...588
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Dobbeltdyne er djevelens verk!! Det kjem jo alltid trekk ein eller anna stad ifrå. (men det er kanskje fordi eg ikkje klarar å sove inntill mannen😉.) Anonymkode: e8acb...13b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Dobbeltdyne er djevelens verk!! Det kjem jo alltid trekk ein eller anna stad ifrå. (men det er kanskje fordi eg ikkje klarar å sove inntill mannen😉.) Anonymkode: e8acb...13b Dobbeldyne er Guds gave til menneskene, DERSOM man har hver sin 🤭 Jeg kan nesten ikke sove uten dobbeldyne, men aldri i livet om jeg vil delt den med et annet menneske. Nei der går grensa! Anonymkode: ed37e...37a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Hehe, det var egentlig ikke dobbeldyne tråden handlet om, men har jo fått svar på det andre også da😊 Anonymkode: ea332...588
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 Nei 🙂 Hender jeg sniker inn noen kalde tær for oppvarming, men klarer ikke sovne inntill. Ingen av oss liker det. Nærheten får vi utenom. Han hadde dobbeltdyne når vi møttes, men den ble kastet så fort vi flyttet sammen 😂 Vi var ens enig i at det var alt for varmt og klamt, og fryktelig irriterende når den ene hadde tatt hele i løped av natten. Anonymkode: 3700b...343
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Her vil kjæresten min så inderlig gjerne ligge tett inntil og sove. Jeg får ikke sove med ham kliss inntil. Jeg trenger å tulle meg skikkelig inn i dyna mi og legge meg i en spesiell stilling. Jeg våkner også lett av bevegelse, så hadde det vært opp til meg hadde vi hatt hver vår seng 🙈🤣 For å holde på romantikken så har vi funnet et komprimiss der jeg ligger inntil ham en liten stund før jeg trekker meg stille unna og danderer dyna mi og legger meg i sovemodus. Anonymkode: 385b6...9d1
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 Her sover vi på hvert vårt rom 🙈 mannen snorkee 😂 Anonymkode: 1c210...9df
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Jeg må ha god plass rundt meg, så nei sover ikke inntil mannen. Er også av de som synes dobbeltdyner er djevelens verk, men å ha hver sin kunne kanskje vært noe Anonymkode: a05bc...627
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 Har hvert vårt rom pga av snorking og at jeg bare jobber nattevakter. Anonymkode: a851f...d85
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Ligger som regel inntil og koser en stund, men sovner ikke ordentlig før jeg ligger for meg selv, i «riktig stilling»😉 Anonymkode: 7b569...5cf
frk Nilsen Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Dobbeldyne er noe herk! Har stor seng og må ligge på min side uten andre i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 Jeg klarer ikke å sove hvis jeg ligger så nær, det skal i hvert fall mye til. Hendte jeg skled inn i halvkoma da ungene var babyer og diet om natten, men det er eneste unntaket. Vi kan godt kose/han holder rundt meg en stund når vi legger oss, og han sovner godt sånn, jeg må derimot ake meg unna dersom jeg skal få sove. Anonymkode: 337ca...cc8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Vi har hvert vårt rom, gudskjelov. Uten det hadde vi ikke vært gift i dag. Anonymkode: d2723...1fa
Brillefanten Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Ligger inntil i 10-15 minutter før jeg legger meg til rette for å sove 😇
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 Jeg sover dårlig med noen ved siden av meg, men jeg elsker det når kjæresten kryper inntil meg om natta likevel. Heldigvis bor vi ikke sammen så sover ut når jeg er alene 😄Om ikke annet blir det ekstra mye sex ettersom jeg nesten alltid våkner, og da våkner gjerne han også 😁 Anonymkode: f2fd3...18b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 Sover i samme seng, men å sove inntil hverandre fikser jeg bare ikke. Anonymkode: bba0b...cd2
Stridsmøy Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 Mannen er en vogger når han sover. Det vekker meg. Og gjorde meg sjøsyk da jeg hadde hyperemesis under svangerskap. Trodde jeg skulle spy ned mannen der han i søvne vogget tsunami (føltes det ut som for meg som ble kvalm av å bare å puste). Så vi har mye plass i senga mellom oss i hver vår dyne. Men begynner natta og starter morgen med nærhet.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #19 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Dobbeldyne er Guds gave til menneskene, DERSOM man har hver sin 🤭 Jeg kan nesten ikke sove uten dobbeldyne, men aldri i livet om jeg vil delt den med et annet menneske. Nei der går grensa! Anonymkode: ed37e...37a Det har du nok rett i!! Har alltid tenkt at det skal eg aldri ha, (hadde ein eks som hadde det) men kanskje eg skal kjøpe to!!! Anonymkode: e8acb...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå