Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Plutselig så sluttet flere sider å virke, det bare ruller til det blir tidsavbrudd, mens andre sider fungerer som normalt. Noen med peiling på hva som kan være problemet? Sider som fungerer forumet her kvinneguiden vg dagbladet pent.no google youtube facebook instagram fhi Sider som ikke fungerer tumblr twitter meny.no og flere andre nettbutikker dnb nettbank lånekassa kommunens nettside godt.no grete roede og mange flere Anonymkode: 27d2a...4c7
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 Dns trøbbel kanskje. Slett ale bufre og restart alt. Router, Telefon, pc osv
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 Lektor Doppler med tillegg skrev (3 minutter siden): Dns trøbbel kanskje. Slett ale bufre og restart alt. Router, Telefon, pc osv Jeg skjønner ikke helt hva dns betyr, googlet, men de sidene jeg vil se vil ikke åpne, sukk. Pc er restartet uten at det hjalp. Har ikke egen router, så det får jeg ikke gjort noe med akkurat nå. Telefonen har ikke nettilgang. Hi Anonymkode: 27d2a...4c7
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/x3M7XG/nett-giganter-opplever-store-problemer-mandag ? Anonymkode: 79cc8...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå