Gå til innhold

Jeg har fått opp denne meldingen noen ganger når jeg skal åpne ny side her inne


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Site Not Found

Why am I seeing this?

There are a few potential reasons:

  1. You haven't deployed an app yet.
  2. You may have deployed an empty directory.
  3. This is a custom domain, but we haven't finished setting it up yet.

How can I deploy my first app?

Refer to our hosting documentation to get started.

 

Regner ikke med at det der riktig? Ser flere har problemer med det på kvinneguiden og.

Anonymkode: c7256...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

Jeg og serverleverandøren vår undersøkte problemet med feilmeldinger den siste tiden, i går. Vi har så langt ikke funnet en klar årsak, men vi har en god ide om hva det mest sannsynlig er.

Ca. ved midnatt skrudde serverleverandøren vår av en oppgave som kan ha bidratt til å utløse feilmeldingene. Så vi er veldig interessert i å høre om det har blitt bedre siden da. 

Det undersøkes uansett mer i dag, det kan også tenkes vi midlertidig vil forsøke å slå av noen mindre viktige forumfunksjoner.

Vi planlegger en kort nedetid på ca. 5-10 minutter klokken 10:45 for å prøve implementere noen flere kortsiktige løsninger.

Vi ser på både kortsiktige og langsiktige løsninger. Senere i uken har vi et møte for å diskutere langsiktige løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (1 minutt siden):

Hei, 

Jeg og serverleverandøren vår undersøkte problemet med feilmeldinger den siste tiden, i går. Vi har så langt ikke funnet en klar årsak, men vi har en god ide om hva det mest sannsynlig er.

Ca. ved midnatt skrudde serverleverandøren vår av en oppgave som kan ha bidratt til å utløse feilmeldingene. Så vi er veldig interessert i å høre om det har blitt bedre siden da. 

Det undersøkes uansett mer i dag, det kan også tenkes vi midlertidig vil forsøke å slå av noen mindre viktige forumfunksjoner som "Hvem er pålogget nå" på forsiden. 

Vi planlegger en kort nedetid på ca. 5-10 minutter klokken 10:45 for å prøve implementere noen flere kortsiktige løsninger.

Vi ser på både kortsiktige og langsiktige løsninger. Senere i uken har vi et møte for å diskutere langsiktige løsninger.

På dib har vi ikke funksjonen "Hvem er pålogget nå" . 

Anonymkode: 58091...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

På dib har vi ikke funksjonen "Hvem er pålogget nå" . 

Anonymkode: 58091...842

Det er sant :) Har rettet på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TSP skrev (1 time siden):

Hei, 

Jeg og serverleverandøren vår undersøkte problemet med feilmeldinger den siste tiden, i går. Vi har så langt ikke funnet en klar årsak, men vi har en god ide om hva det mest sannsynlig er.

Ca. ved midnatt skrudde serverleverandøren vår av en oppgave som kan ha bidratt til å utløse feilmeldingene. Så vi er veldig interessert i å høre om det har blitt bedre siden da. 

Det undersøkes uansett mer i dag, det kan også tenkes vi midlertidig vil forsøke å slå av noen mindre viktige forumfunksjoner.

Vi planlegger en kort nedetid på ca. 5-10 minutter klokken 10:45 for å prøve implementere noen flere kortsiktige løsninger.

Vi ser på både kortsiktige og langsiktige løsninger. Senere i uken har vi et møte for å diskutere langsiktige løsninger.

Jeg har ikke hatt noen flere feilmeldinger etter at jeg laget denne tråden.

Hi

Anonymkode: c7256...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...