Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #1 Skrevet 4. januar 2021 Klassen til 1. Klassen begynte nå etter jul å lese i salto bok. Der er det ulike nivå og sønnen min skal lese den enkleste teksten. Det virker og som han har glømt litt i løpet av juleferien, slet litt med å huske enkelte av bokstavene og sette sammen noen av bokstavene. Hadde så god fremgang før ferien. Grunn til bekymring 🤔 Anonymkode: 55953...1df
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #2 Skrevet 4. januar 2021 De glemmer masse i løpet av ferien er min erfaring. Og ikke lett å få en som hater å lese til å gjøre nettopp det. Men det du beskriver er neppe grunn til bekymring før i 3. Anonymkode: 8150b...f1c
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2021 #3 Skrevet 4. januar 2021 26 minutes ago, Anonym bruker said: Klassen til 1. Klassen begynte nå etter jul å lese i salto bok. Der er det ulike nivå og sønnen min skal lese den enkleste teksten. Det virker og som han har glømt litt i løpet av juleferien, slet litt med å huske enkelte av bokstavene og sette sammen noen av bokstavene. Hadde så god fremgang før ferien. Grunn til bekymring 🤔 Anonymkode: 55953...1df sånn er det i andre klasse også, min har lest den meste delen siden siste halvåret i 1 klasse Nei du trenger ikke være redd , han er jo liten ennå Anonymkode: c9a7c...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå