Gå til innhold

Brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjølte dere brudekjolen deres?Er det noen som har tatt sjangsen å bestilt over nett?Jeg er så usikker.

Anonymkode: 14f0c...23f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri bestilt på nett, et kjapt søk og du ser hva folk har endt opp med kontra hva de har bestilt. Jeg hadde kjøpt kjole fra finn.no, uten tvil. 

Anonymkode: 096fe...765

Skrevet

Jeg kjøpte på Kristins brudesalong. Prøvde også kjoler i tre andre brudekjolebutikker i Oslo.

Anonymkode: 65ea1...3fe

Skrevet

Sjekket nå, det ligger over 6500 brudekjoler til salgs på finn. Mange ubrukte og ingen akkurat utslitt. I alle stiler. En kjole til 7-15 000 for et par tusen og så kan du tilpasse hos skredder.

Skrevet

Å herre, jeg går nesten lyst til å gifte meg igjen. Det ligger Leila Hafzi -kjoler på finn , to stk som er under 4000!!

Skrevet

Om jeg skulle ha et tradisjonelt kirkebryllup ville jeg kjøpt på Finn og fått skredder til å tilpasse.

Da jeg giftet meg brukte jeg ikke brudekjole, jeg kjøpte en enkel hvit sommerkjole i en helt vanlig butikk. Giftet meg i utlandet.

Anonymkode: 73319...8a5

Skrevet

Kristins brudesalong her også. Fikk super service og nydelig, litt utradisjonell brudekjole. 

Anonymkode: 7077e...e19

Skrevet

Kjøpte på nett. Brudekjole fra Lilly.

Anonymkode: c46ce...619

Skrevet

Kjøpte på Ebay å er storfornøyd :)

Anonymkode: ab41d...db9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Å herre, jeg går nesten lyst til å gifte meg igjen. Det ligger Leila Hafzi -kjoler på finn , to stk som er under 4000!!

Uff de var jo ikke fin engang

Anonymkode: ab41d...db9

Skrevet

Jeg kjøpte på Jjs House. Veldig fornøyd med min. Fikk den tilpasset hos skredder. 

Den var så pass billig og akkurat slik jeg ønsket, så da tenkte jeg hvorfor ikke. Er den grusom, får jeg heller gå på finn eller en salong å finne en ny. 

https://www.jjshouse.no/Ballkjole-Off-The-Shoulder-Te-Lengde-Satin-Brudekjole-Med-Profilering-Paljetter-002052698-g52698#/ 

Anonymkode: 21c9d...641

Skrevet

Kjøpte på jjhouse jeg og. Satt som et skudd, trengte ikke gjøre om på noe. To venninner kjøpte og derfra og var strålende happy. Kjøpte brudepikekjoler der og

Anonymkode: d8697...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...