Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Hvor lenge er det ok å la baby gråte når far legger? Vi har baby på 11 måneder og far legger i kveld. En av de første gangene. Men hvor lenge er ok at baby gråter? Far trøster så klart. Anonymkode: 5d0af...a0b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 så lenge far er der med babyen, så ser jeg ikke noe problem at babyen gråter, bare ikke han gråter alene Anonymkode: a8b78...2e0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Gråtingen kommer aldri til å gå over om du griper inn. Så da ville jeg latt far legge babyen hver kveld i ei uke eller to. Gråtingen gir seg innen de er omme Anonymkode: 50ba4...4d7
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Takk for svar. Jeg føler ikke baby manipulerer oss. Jeg brøt ikke inn, og baby sover nå. Men lurer jo på det riktige her. Anonymkode: 5d0af...a0b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Det er ingen fare at barnet gråter lenge, jeg tror du har misforstått noe. Å la barnet ligge å gråte alene er ikke bra, det kan gjøre babyen utrygg, men slik du beskriver det så er pappaen sammen med babyen og trøster og da går det helt fint selvom babyen skriker en stund. Babyen skriker fordi den vil ha pupp, helst vil til deg, ikke vil ligge i sengen eller ikke er så vant til at pappaen tar seg av leggingen, men det er ikke farlig at babyen skriker pga dette. Etterhvert roer den seg og sovner, blir vant til pappaens leggerutiner og da går det lettere. Anonymkode: e3b72...eed
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 17 minutes ago, Anonym bruker said: Det er ingen fare at barnet gråter lenge, jeg tror du har misforstått noe. Å la barnet ligge å gråte alene er ikke bra, det kan gjøre babyen utrygg, men slik du beskriver det så er pappaen sammen med babyen og trøster og da går det helt fint selvom babyen skriker en stund. Babyen skriker fordi den vil ha pupp, helst vil til deg, ikke vil ligge i sengen eller ikke er så vant til at pappaen tar seg av leggingen, men det er ikke farlig at babyen skriker pga dette. Etterhvert roer den seg og sovner, blir vant til pappaens leggerutiner og da går det lettere. Anonymkode: e3b72...eed Takk. Jeg vet jo egentlig det, men det er litt vemodig å høre henne gråte mer enn hun gjør med meg. Instinkt. Derfor hjelper det å lese hva du skriver 😊 Anonymkode: 5d0af...a0b
Admin Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Tråden er rydet i henholdtil denne regelen: * Negativ omtale av barn, og omtale av kjendisers barn ved navn. Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På foreldeforumet vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Negativ omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont Publishing. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå