Gjest Duali Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Jeg blir glad for serietips. Har blandt annet sett sett Grey's anatomy, station 19, good doctor. Ikke så glad i krim eller overnaturlige serier.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Vi har akkurat sett ferdig The rookie. Både mannen og jeg likte den godt. Anonymkode: 1ac0a...334
Gjest Duali Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Jeg har sett litt på den og det var ikke blink, men kanskje jeg bør gi den en ny sjanse.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Duali skrev (50 minutter siden): Jeg blir glad for serietips. Har blandt annet sett sett Grey's anatomy, station 19, good doctor. Ikke så glad i krim eller overnaturlige serier. A Million Little Things Anonymkode: d90ba...a12
Mamma-til-3-jenter Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): A Million Little Things Anonymkode: d90ba...a12 Ja, denne bør du se! Virker som om du og jeg har samme smak, HI, og jeg likte den veldig godt. Håper det kommer flere tips her. 🙂
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Mamma-til-3-jenter skrev (21 minutter siden): Ja, denne bør du se! Virker som om du og jeg har samme smak, HI, og jeg likte den veldig godt. Håper det kommer flere tips her. 🙂 Transplant 😊 Har dere Viaplay bør dere også se Chicago Fire, Chicago Med og Chicago PD. Jeg likte Chicago Fire best 😉 Anonymkode: d90ba...a12
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Transplant 😊 Har dere Viaplay bør dere også se Chicago Fire, Chicago Med og Chicago PD. Jeg likte Chicago Fire best 😉 Anonymkode: d90ba...a12 Chicago PD her 😊 Anonymkode: 9e5e9...937
Gjest Duali Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Takk for tips. Har sett Transplant og håper på sesong 2 snart. Har dessverre ikke Viaplay. Har nettopp sett Den nye dyrlegen på NRK, koselig engelsk serie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå