Gå til innhold

Trenger hjelp av dere fort, damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pratet med en fyr over lengre tid på en dating app og vi hadde planer om å møtes over en kopp kaffe neste helg. Han har virket veldig ordentlig, så jeg ble mildt sagt overrasket når jeg fikk spørsmål om han kom til å "få seg noe". Jeg svarte nei på det, og hans respons til det ble å ghoste meg. Jeg kjente ikke fyren så godt, så er verken lei meg eller skuffet. Men kjenner jeg blir så sinnsykt irritert!! Kan dere kloke hoder hjelpe meg å mikse sammen en liten melding til han som setter han litt på plass? 

Anonymkode: e2171...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke gjør det. Bare ignorer han.

Anonymkode: 2ce98...341

Skrevet

Hadde ikke brukt mer tid på ham. Han er en dust. Gå videre. 

Anonymkode: b2e64...c44

Skrevet

Blokker ham slik at han ikke kan kontakte deg igjen - for det kommer han mye trolig til å gjøre, når han en dag ikke har noen andre å bearbeide, da kommer han gjerne med en historie om hvorfor det ble som det ble, i håp om å få seg noe med deg likevel. De gjør det gjerne slik.

Blokkerer du ham på datesiden og ev. andre sosiale medier og mobil, så vil det nok svi den dagen han forsøker seg på deg igjen.

Jeg har droppet slike datesider.  Det finnes greie og fine menn der, men jeg orker ikke å forholde meg til alle de andre. Mange av de som er der har problemer med å velge, er stadig på leting etter noe liksom bedre, ikke i stand til å forplikte seg, ikke noe jordet i eget liv.

Anonymkode: 41052...f4d

Skrevet

Fy fader for en sinnsyk turnoff. Vær glad du fant det ut med en gang.

Anonymkode: 834a5...178

Skrevet

Ingenting du sier vil få ham satt på plass. Muligens vil han kjenne litt på det hvis du ikke gir ham oppmerksomhet. 
Dust. 

Anonymkode: f61e7...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...