Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Vet dere hvordan prisene er der, mot om man går i butikken selv? Hvilken matkjede likner de på i pris? Anonymkode: 2f4e8...49d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Jeg handler det ca en gang i måneden, og kjøper da kyllingfilet, de er billige, kjøper man pakken på 1,4 kg. Er noen andre produkter jeg kjøper fast på rema, og de er dyrere på kolonial. Så noe har ok pris der, lav pris, og annet dyrt. Anonymkode: c9403...c8c
MammantilNurket Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 (endret) Jeg gjør stort sett alle innkjøp hos Kolonial. Prisene er, så vidt jeg kan se, helt «vanlige». Utrolig deilig å slippe å fysisk gå i butikken, og å få alt hjemkjørt. Utvalget er bra, og kundeservice er _utmerket_. Ellers har vi Meny som nærbutikk. Bruker den hvis jeg skal ha noe fersk fisk, ferske reker o.l. Endret 3. januar 2021 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 De mener selv at de matcher rema i pris, og det gjorde de til å begynne med, men ikke nå lenger. De fleste varene ligger 2-3 kr over, og det blir en del om man handler mye. Jeg brukte kolonial mye før, men fant etterhvert ut at de økte prisene litt og litt og har da sluttet å bruke de. Opplever også at de ofte er tomme for varer jeg handler mye. Anonymkode: 6b019...241
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Jeg er ekstremt prisbevisst. Kolonial er mye dyrere enn rema på enkelte varer og likt på enkelte varer. Jeg handler de rimelige tingene der, og det jeg får billigere på butikken handler jeg fysisk i butikk. Så slipper jeg å storhandle, får levert det meste på døra. Eksempel en vare jeg ofte kjøper koster 23 kr på rema og 31 på kolonial. Det er drøyt! Mye er 2-5 kr dyrere. Anonymkode: 73d76...695
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ekstremt prisbevisst. Kolonial er mye dyrere enn rema på enkelte varer og likt på enkelte varer. Jeg handler de rimelige tingene der, og det jeg får billigere på butikken handler jeg fysisk i butikk. Så slipper jeg å storhandle, får levert det meste på døra. Eksempel en vare jeg ofte kjøper koster 23 kr på rema og 31 på kolonial. Det er drøyt! Mye er 2-5 kr dyrere. Anonymkode: 73d76...695 Hvilken vare er det? Anonymkode: 9e800...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå