Gå til innhold

SPOILERS ( supernatural )


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har sett ferdig ? faen så skuffet jeg ble... Synes det var utrolig trist de drepe castiel,men likevel så var jeg forbredt på det i lengre tid,men at de drepte Dean ut av det blå hadde jeg ikke sett for meg, det sugde så hardt, synes døden hans var veldig forhastet.

At de skulle fokusere på Sam pga Walker var veldig tydelig dessverre

Anonymkode: d2a3b...77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh boy, du er en destiel fan regner jeg med.

Anonymkode: ce7c5...d78

Skrevet

Hva kan en si? Farlig yrke, det var alltid en risiko for å dø. det var vel også poenget med at det skjedde. Faktisk har de dødd flere ganger før begge to;)

Det er underholdning, hadde få forventninger.

Anonymkode: ea5ee...535

Skrevet

Syns avslutningen var verdig og absolutt ikke skuffende. Castiel sin død var jo egentlig fin (og forventet, skulle han ellers gått ulykkelig hele tiden?). Han fikk beskjed av Empty om at han skulle tilbake så fort han kjente ekte glede. 
 

Dean har sagt tretten ganger hver sesong at han skal «go out swinging», og Sam har alltid ønsket seg et vanlig liv. De har jo dødd og gjenoppstått flere ganger enn man kan telle, så at det skjedde som det skjedde syns jeg var bra.

Absolutt en fin avslutning på en serie som har gått i 15 år.

Anonymkode: d74f0...2a3

Skrevet

Nei jeg er ikke Destiel fan og jeg bryr meg heller ikke om par i den serien, ikke det det handler om selvom jeg likte veldig godt Dean og Lisa ❤️ .  her var ingen enig med meg,men sånn er det jo man er forskjellig, for meg var både Dean og Castiel`s død unødvendig.

Da burde jo Sam død også egentlig har det samme yrke han.

Anonymkode: d2a3b...77f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg er ikke Destiel fan og jeg bryr meg heller ikke om par i den serien, ikke det det handler om selvom jeg likte veldig godt Dean og Lisa ❤️ .  her var ingen enig med meg,men sånn er det jo man er forskjellig, for meg var både Dean og Castiel`s død unødvendig.

Da burde jo Sam død også egentlig har det samme yrke han.

Anonymkode: d2a3b...77f

Castiel burde vært ute av serien for lenge siden, hans rolle var jo helt utspilt

Anonymkode: ce7c5...d78

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Castiel burde vært ute av serien for lenge siden, hans rolle var jo helt utspilt

Anonymkode: ce7c5...d78

det er din mening, han er like mye hovedkarakter for meg enn de 2 andre

Anonymkode: d2a3b...77f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

det er din mening, han er like mye hovedkarakter for meg enn de 2 andre

Anonymkode: d2a3b...77f

Han er ikke det  når han er med i under halvparten av episodene. Jeg likte Castiel i begynnelsen, men hans rolle var utspilt for lenge siden.

Anonymkode: ce7c5...d78

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Han er ikke det  når han er med i under halvparten av episodene. Jeg likte Castiel i begynnelsen, men hans rolle var utspilt for lenge siden.

Anonymkode: ce7c5...d78

som sagt det er din mening :)

Anonymkode: d2a3b...77f

Skrevet

...........

Anonymkode: d2a3b...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...