Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Flere som har sett ferdig ? faen så skuffet jeg ble... Synes det var utrolig trist de drepe castiel,men likevel så var jeg forbredt på det i lengre tid,men at de drepte Dean ut av det blå hadde jeg ikke sett for meg, det sugde så hardt, synes døden hans var veldig forhastet. At de skulle fokusere på Sam pga Walker var veldig tydelig dessverre Anonymkode: d2a3b...77f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Oh boy, du er en destiel fan regner jeg med. Anonymkode: ce7c5...d78
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Hva kan en si? Farlig yrke, det var alltid en risiko for å dø. det var vel også poenget med at det skjedde. Faktisk har de dødd flere ganger før begge to;) Det er underholdning, hadde få forventninger. Anonymkode: ea5ee...535
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Syns avslutningen var verdig og absolutt ikke skuffende. Castiel sin død var jo egentlig fin (og forventet, skulle han ellers gått ulykkelig hele tiden?). Han fikk beskjed av Empty om at han skulle tilbake så fort han kjente ekte glede. Dean har sagt tretten ganger hver sesong at han skal «go out swinging», og Sam har alltid ønsket seg et vanlig liv. De har jo dødd og gjenoppstått flere ganger enn man kan telle, så at det skjedde som det skjedde syns jeg var bra. Absolutt en fin avslutning på en serie som har gått i 15 år. Anonymkode: d74f0...2a3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Nei jeg er ikke Destiel fan og jeg bryr meg heller ikke om par i den serien, ikke det det handler om selvom jeg likte veldig godt Dean og Lisa ❤️ . her var ingen enig med meg,men sånn er det jo man er forskjellig, for meg var både Dean og Castiel`s død unødvendig. Da burde jo Sam død også egentlig har det samme yrke han. Anonymkode: d2a3b...77f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg er ikke Destiel fan og jeg bryr meg heller ikke om par i den serien, ikke det det handler om selvom jeg likte veldig godt Dean og Lisa ❤️ . her var ingen enig med meg,men sånn er det jo man er forskjellig, for meg var både Dean og Castiel`s død unødvendig. Da burde jo Sam død også egentlig har det samme yrke han. Anonymkode: d2a3b...77f Castiel burde vært ute av serien for lenge siden, hans rolle var jo helt utspilt Anonymkode: ce7c5...d78
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 6 minutes ago, Anonym bruker said: Castiel burde vært ute av serien for lenge siden, hans rolle var jo helt utspilt Anonymkode: ce7c5...d78 det er din mening, han er like mye hovedkarakter for meg enn de 2 andre Anonymkode: d2a3b...77f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): det er din mening, han er like mye hovedkarakter for meg enn de 2 andre Anonymkode: d2a3b...77f Han er ikke det når han er med i under halvparten av episodene. Jeg likte Castiel i begynnelsen, men hans rolle var utspilt for lenge siden. Anonymkode: ce7c5...d78
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Just now, Anonym bruker said: Han er ikke det når han er med i under halvparten av episodene. Jeg likte Castiel i begynnelsen, men hans rolle var utspilt for lenge siden. Anonymkode: ce7c5...d78 som sagt det er din mening Anonymkode: d2a3b...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå