Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Ser på 90 day fiance - the other way. Det er jo en del spesielle folk her, men hva i all verden rører seg i hodet på Brittany, som skal flytte til Yazan i Jordan? Et veldig konservativt muslimsk samfunn, og hun er jo i helt motsatte ende. Forøvrig må jeg si at alle de amerikanerne som er med her, har utrolig liten kunnskap om verden utenfor USA. Anonymkode: 31928...b1b
Lykke_2021 Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Jeg tror alle deltakere på disse programmene er rimelig spesielle folk
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Tror ikke du sier ja til å være med i et sånt program om du er "helt i vater". Her er nok ønsket om å bli reality-kjendis større enn noe annet. Anonymkode: 808ac...d59
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Det parret du sikter til går skikkelig til h. Hun bare leker, og han blir truet med æresdrap. Hun lar det gå alt for langt. Anonymkode: c03f7...702
Lykke_2021 Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det parret du sikter til går skikkelig til h. Hun bare leker, og han blir truet med æresdrap. Hun lar det gå alt for langt. Anonymkode: c03f7...702 Jeg synes det er rart at enkelte situasjoner ikke stoppes av produksjonen.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det parret du sikter til går skikkelig til h. Hun bare leker, og han blir truet med æresdrap. Hun lar det gå alt for langt. Anonymkode: c03f7...702 Ja, selv om han ikke er så sympatisk, så kommer det av hans bakgrunn, oppvekst, kultur, religion osv. Mens hun bare er blåst i hodet. Hun forstår ikke hva hun utsetter seg selv og han for 🤔 Anonymkode: 31928...b1b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Lykke_2021 skrev (7 minutter siden): Jeg synes det er rart at enkelte situasjoner ikke stoppes av produksjonen. Ja det har jeg også tenkt på. Anonymkode: 31928...b1b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Lykke_2021 skrev (15 minutter siden): Jeg synes det er rart at enkelte situasjoner ikke stoppes av produksjonen. Det er vel ikke så nøye på media etikk i USA. Dette selger. Men helt enig, noen burde så absolutt beskyttes mot seg selv. Anonymkode: c03f7...702
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Jeg er redd at den jevne amerikaner ikke lærer så mye om livet utenom USA. Mulig de lærer mer om mellom- og sør- Amerika. Er det ingen som reagerer på hvordan familien til Yasim oppfører seg? Hadde jeg sagt til mitt barn her i Norge at det var helt uaktuelt at han fant seg dame som ikke var norsk så ville jeg bli stemplet som rasist. Anonymkode: c04bf...349
Lykke_2021 Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Det er vel ikke så nøye på media etikk i USA. Dette selger. Men helt enig, noen burde så absolutt beskyttes mot seg selv. Anonymkode: c03f7...702 Du har et poeng. Og når det likevel sendes så tror jeg det er med på å normalisere det mer.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er redd at den jevne amerikaner ikke lærer så mye om livet utenom USA. Mulig de lærer mer om mellom- og sør- Amerika. Er det ingen som reagerer på hvordan familien til Yasim oppfører seg? Hadde jeg sagt til mitt barn her i Norge at det var helt uaktuelt at han fant seg dame som ikke var norsk så ville jeg bli stemplet som rasist. Anonymkode: c04bf...349 Ja, det er flere der jeg synes er ekstremt rasistiske. Helt utrolig. Anonymkode: 31928...b1b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 Synes også at det at foreldrene har så mye å si, feks Jenny og indiske Sumit, er helt utrolig i dagens samfunn. Mange land som er veldig lite opplyste og utdaterte. Gjelder både i Asia og Afrika tydeligvis. Anonymkode: 31928...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå