Gå til innhold

90 day fiance

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på 90 day fiance - the other way. Det er jo en del spesielle folk her, men hva i all verden rører seg i hodet på Brittany, som skal flytte til Yazan i Jordan? Et veldig konservativt muslimsk samfunn, og hun er jo i helt motsatte ende. 

Forøvrig må jeg si at alle de amerikanerne som er med her, har utrolig liten kunnskap om verden utenfor USA. 

Anonymkode: 31928...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror alle deltakere på disse programmene er rimelig spesielle folk :)

Skrevet

Tror ikke du sier ja til å være med i et sånt program om du er "helt i vater".

Her er nok ønsket om å bli reality-kjendis større enn noe annet.

Anonymkode: 808ac...d59

Skrevet

Det parret du sikter til går skikkelig til h. Hun bare leker, og han blir truet med æresdrap. Hun lar det gå alt for langt. 

Anonymkode: c03f7...702

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det parret du sikter til går skikkelig til h. Hun bare leker, og han blir truet med æresdrap. Hun lar det gå alt for langt. 

Jeg synes det er rart at enkelte situasjoner ikke stoppes av produksjonen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, selv om han ikke er så sympatisk, så kommer det av hans bakgrunn, oppvekst, kultur, religion osv. Mens hun bare er blåst i hodet. Hun forstår ikke hva hun utsetter seg selv og han for 🤔

Skrevet
Lykke_2021 skrev (7 minutter siden):

Ja det har jeg også tenkt på. 

Skrevet
Lykke_2021 skrev (15 minutter siden):

Det er vel ikke så nøye på media etikk i USA. Dette selger. Men helt enig, noen burde så absolutt beskyttes mot seg selv. 

Skrevet

Jeg er redd at den jevne amerikaner ikke lærer så mye om livet utenom USA. Mulig de lærer mer om mellom- og sør- Amerika. 

Er det ingen som reagerer på hvordan familien til Yasim oppfører seg? Hadde jeg sagt til mitt barn her i Norge at det var helt uaktuelt at han fant seg dame som ikke var norsk så ville jeg bli stemplet som rasist. 

Anonymkode: c04bf...349

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Det er vel ikke så nøye på media etikk i USA. Dette selger. Men helt enig, noen burde så absolutt beskyttes mot seg selv. 

Du har et poeng. Og når det likevel sendes så tror jeg det er med på å normalisere det mer.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er redd at den jevne amerikaner ikke lærer så mye om livet utenom USA. Mulig de lærer mer om mellom- og sør- Amerika. 

Er det ingen som reagerer på hvordan familien til Yasim oppfører seg? Hadde jeg sagt til mitt barn her i Norge at det var helt uaktuelt at han fant seg dame som ikke var norsk så ville jeg bli stemplet som rasist. 

Anonymkode: c04bf...349

Ja, det er flere der jeg synes er ekstremt rasistiske. Helt utrolig. 

Skrevet

Synes også at det at foreldrene har så mye å si, feks Jenny og indiske Sumit, er helt utrolig i dagens samfunn. Mange land som er veldig lite opplyste og utdaterte. Gjelder både i Asia og Afrika tydeligvis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...