Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Sånn der strips du kan lime på vegg osv. Datteren min fikk slik til jul, og nå virker bare halve ledlisten. Noen som har vært borti dette? Anonymkode: aa681...2e3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Datteren min fikk en sånn til jul og hele lyser. Du burde bytte til en ny, den er nok ødelagt. Anonymkode: 8e230...1e0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Datteren min fikk en sånn til jul og hele lyser. Du burde bytte til en ny, den er nok ødelagt. Anonymkode: 8e230...1e0 Ja, det må ha skjedd noe, for hele lista har lyst til nå. Nå lyser plutselig bare halve. Hi Anonymkode: aa681...2e3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ja, det må ha skjedd noe, for hele lista har lyst til nå. Nå lyser plutselig bare halve. Hi Anonymkode: aa681...2e3 Med fjernkontroll? Ingen knapper dere har trykket på? Anonymkode: add82...e6b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Med fjernkontroll? Ingen knapper dere har trykket på? Anonymkode: add82...e6b Ja, er med fjernkontroll. Jeg vet ikke helt hva det skulle være. Den har fungert helt fint til i dag. Når vi skrur den på, bare blinker halve én gang og blir svart, mens resten fortsetter å lyse. Hi Anonymkode: aa681...2e3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Mine har ennslik, og trodde en stund at en del hadde sluttet å virke. Så oppdaget de at det var noe de hadde trykket på på fjernkontrollen som gjorde at siste delen ble svart. Så jeg tipper dere kan fikse det med å trykke.... Anonymkode: f36f0...aa4
Lykke_2021 Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Det er ikke en dårlig kobling et sted da? Vi har ikke hatt problemer med selve lysene, men at limet bak er dårlig. Tenker nok vi skrur den fast med festene som fulgte med.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Vi har hatt endel forskjellige. Det er stor kvalitetsforskjell . Noen billige har død fort, mens andre har hatt mere forskjellige innstillinger. Så sjekke koblingene og trykk litt på fjernkontrollen Anonymkode: 023e9...dbf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Lykke_2021 skrev (1 time siden): Det er ikke en dårlig kobling et sted da? Vi har ikke hatt problemer med selve lysene, men at limet bak er dårlig. Tenker nok vi skrur den fast med festene som fulgte med. Limet er dårlig ja. Jeg kjøpte dobbeltsidig tape og brukte det Anonymkode: add82...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå