Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Veier bare 52 kg så kan ikke gå ned i vekt. Jeg er tynn i overkroppen og tykkere i underkroppen. Er det noen måte jeg kan «slanke» underkroppen og legge på meg mer på overkroppen? Høres ikke sannsynlig ut, men andre har kanskje klart å trene seg til en kropp de er mer fornøyd med. Noen tips til trening jeg bør satse på? Og trening jeg bør unngå? Anonymkode: 705c6...5db
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Du kan nok ikke justere så mye på kroppsformen din. Men med pærefasong som du har, kan du jo fokusere mer på å trene overkroppen enn underkroppen. Jeg tviler likevel på at det vil utgjøre en stor forskjell. Anonymkode: 976ac...73f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Kombinasjon av læpetrening og tung styrketrening ville nok fikse det. Roing ville nok også kunne være bra, men etter min mening blir det veldig tungt og ensformig. Anonymkode: 08adc...3ca
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du kan nok ikke justere så mye på kroppsformen din. Men med pærefasong som du har, kan du jo fokusere mer på å trene overkroppen enn underkroppen. Jeg tviler likevel på at det vil utgjøre en stor forskjell. Anonymkode: 976ac...73f Det er mulig å forme kroppen kraftig, men det vil kreve mye tid og virkelig hardt arbeid. Det vil nok ikke holde med et par treninger i uka. Anonymkode: 08adc...3ca
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Kombinasjon av læpetrening og tung styrketrening ville nok fikse det. Roing ville nok også kunne være bra, men etter min mening blir det veldig tungt og ensformig. Anonymkode: 08adc...3ca Takk for svar Hvor ofte vil jeg måtte regne med å trene styrke? Både for å se resultater, men også vedlikehold? Anonymkode: 705c6...5db
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Du kan nok ikke justere så mye på kroppsformen din. Men med pærefasong som du har, kan du jo fokusere mer på å trene overkroppen enn underkroppen. Jeg tviler likevel på at det vil utgjøre en stor forskjell. Anonymkode: 976ac...73f Takk for svar Anonymkode: 705c6...5db
Syngensang Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Du er heilt sikkert fin nok som du er. Bruk kreftene dine på noko anna😊
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Takk for svar Hvor ofte vil jeg måtte regne med å trene styrke? Både for å se resultater, men også vedlikehold? Anonymkode: 705c6...5db Skikkelig styrke trening 3 timer i uka pluss løping minst 2 timer i uka ville gjøre mye, men ikke start så hardt. Etter hvert ville jeg personlig løpt mer og trent mindre styrke. Jeg er ikke ekspert. Har bare trent en del selv. Det beste du kan gjøre er nok å finne en trener som kan hjelpe deg. Anonymkode: 08adc...3ca
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 Syngensang skrev (4 minutter siden): Du er heilt sikkert fin nok som du er. Bruk kreftene dine på noko anna😊 Takk. Er nok bare jeg selv som legger merke til det Anonymkode: 705c6...5db
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Takk. Er nok bare jeg selv som legger merke til det Anonymkode: 705c6...5db Hvis det ikke er værre enn at bare du ser det kan du glemme det jeg har skrevet over. Hvis du vil trene så jobb for å komme i god form. Anonymkode: 08adc...3ca
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 Etter jeg begynte å løpe så forandret kroppen min seg veldig, spesielt underkroppen. Beina ble mye slankere. Men siden du har så forskjellig fordeling over kroppen, kanskje du har mild grad av lipødem? Min venninne har lipødem. Hun var slank i mange år men hadde synlig større underkropp, altså over og underkropp matchet ikke liksom. Etter tre barn begynte hun å legge på seg og forskjellen mellom over og underkropp ble enorm. På portrettfoto ser hun ut som en normal slank kvinne men når man ser hele henne så er bein enorme og litt formløse. Hun bruker 40 i overdeler og 48 i bukser. Anonymkode: 3a2fa...6fa
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 Selvtillit jenta mi, selvtillit... Anonymkode: 2d4ba...a04
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Selvtillit jenta mi, selvtillit... Anonymkode: 2d4ba...a04 Kanskje den jeg må jobbe med 😌 Anonymkode: 705c6...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå