Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 tenåringen min på 14 vil gjerne se den, vet det er 15 år grense, så tenker at han kan få lov,men samtidlig er jeg litt skepisk da jeg ikke har sett den selv og liker ikke sjangeren, men han liker for eksempel It, The conjuring og taken og slike filmer, serier liker han teen wolf, riverdale og stranger things,men det var med faren Anonymkode: 67ed7...81b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Den er ikke sånn veldig skummel hvis han tåler Stranger Things, men det kan bli litt voldsomt for en litt umoden 14-åring. Serien tar mildt sagt litt av utover og harselerer granske kraftig med engler og Bibelen også. Samtidig er det mye humor og såpass overdrevet at jeg tror det burde gå greit. Men mye blod og vold er det. Anonymkode: 6f1d2...786
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Ikke skummel. Hvis han tåler skrekkfilmer er den i alle fall ikke noe problem Anonymkode: b2203...0fd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Jeg synes den er ekkel og creepy, men jeg fortsetter jo å se den... It var verre. Anonymkode: 7e796...3c6
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Takk for svar Da tror jeg at jeg gir han lov. Han tåler veldig godt både skrekkfilm og stranger things Anonymkode: 67ed7...81b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Den er ikke skummel men sluttet å se den, fordi det begynte å bli forferdelig kjedelig og ensformig... Anonymkode: db81b...129
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 4 minutes ago, Anonym bruker said: Den er ikke skummel men sluttet å se den, fordi det begynte å bli forferdelig kjedelig og ensformig... Anonymkode: db81b...129 takk for svar. Anonymkode: 67ed7...81b
Pobie Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Jeg liker ikke skrekkfilmer eller serier med blod og gørr i det hele tatt, men Supernatural tåler jeg fint. Den er ikke spesielt skummel, og blod og gørr er som regel begrenset til kun en liten del av enkelte episoder.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 18 minutes ago, Pobie said: Jeg liker ikke skrekkfilmer eller serier med blod og gørr i det hele tatt, men Supernatural tåler jeg fint. Den er ikke spesielt skummel, og blod og gørr er som regel begrenset til kun en liten del av enkelte episoder. takk for svar er ungen i huset som vil se Anonymkode: 67ed7...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå