Gå til innhold

Savner flere kjente nick... Er stille her om dagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pashla er helt borte... Savner de kloke svara hennes. Noen dere savner? 

Anonymkode: 7bb2a...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er mange som er her men som av ulike årsaker ikke bruker nick lenger,  og uten nick forsvinner de gode svarene  i hopen av vas.

Anonymkode: f9ca3...d35

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tror det er mange som er her men som av ulike årsaker ikke bruker nick lenger,  og uten nick forsvinner de gode svarene  i hopen av vas.

Jeg tror du har rett. Det har blitt mye verre med anonym stalking og hakking, og stalkerne får alltid med seg noen små anonyme gneldrebikkjer ekstra, sånne som ikke torde å si noe alene og i hvert fall ikke med nick. Og da blir det nok rett og slett tungt og ubehagelig for mange ellers aktive nickbrukere. Jeg tror også flere er her, uten nick, men jeg tror enda flere gir seg eller tar lange pauser, fordi klimaet er som det er.

Anonymkode: 4fe7d...5e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror du har rett. Det har blitt mye verre med anonym stalking og hakking, og stalkerne får alltid med seg noen små anonyme gneldrebikkjer ekstra, sånne som ikke torde å si noe alene og i hvert fall ikke med nick. Og da blir det nok rett og slett tungt og ubehagelig for mange ellers aktive nickbrukere. Jeg tror også flere er her, uten nick, men jeg tror enda flere gir seg eller tar lange pauser, fordi klimaet er som det er.

Jeg har vært her i snart 20 år, det går opp og ned, noen kommer til og andre faller fra. Det som kanskje er nytt nå er det at så mange er anonyme. Før kom folk til og du la merke til dem fordi de kom med nick. Nå ser du ikke.

Skrevet

Jeg skrev med nick før, har vært her i 15 år, men skriver mest anonymt, eller svarer anonymt nå, rett og slett fordi det fort blir veldig usaklig her inne, og folk tillegger en meninger som ikke samsvarer med det man har skrevet. Er ikke så aktiv lenger som før, men litt avhengighet er det jo for å gå inn og sjekke «galskapen» av og til. 

Anonymkode: ab773...955

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette er dessverre ikke noe nytt. Jeg har vært inne på dette forumet av og på i mange år. Nå er jeg sjeldent innom, kanskje litt i ferier, som nå, eller hvis jeg lurer på noe. Likevel signerer jeg nesten aldri med nick lenger. Jeg gikk lei av skittkasting og stalking, og ungene begynte å bli så store at jeg ikke ville skrive ting som gjorde at de kunne gjenkjennes. På det verste her inne ble omtrent alt jeg skrev kritisert av anonyme, litt sånn som ADHD-mammaen opplever nå. Selv intetsigende eller hyggelig innlegg og svar på plukket fra hverandre, og det var ikke måte på hvor bedrevitende, skrytende og teit jeg var. Nå er det sikkert ikke så mange som husker meg lenger uansett, så kanskje jeg burde prøvd på nytt? Men jeg savner også forumet slik det var tidligere da det var slik at alle måtte signere med nick. Det var da anonymforumet kom og tok over at det koselige forsvant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...