Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Virker som mange publiserer på facebook når de har forlovet seg, er det noe som er vanlig?Ville dere gjort det? Samboer fridde julaften og vi har egentlig bare fortalt det via snap/mld/ringt til de nærmeste Anonymkode: 90656...dc5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Ikke naturlig for meg. Men så har jeg heller ikke hatt behov for å annonsere at barna mine er blitt født eller andre livshedelser heller. Anonymkode: b0063...0d3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ikke naturlig for meg. Men så har jeg heller ikke hatt behov for å annonsere at barna mine er blitt født eller andre livshedelser heller. Anonymkode: b0063...0d3 Okei☺️Vi publiserte når barnet kom, men jeg tror kanskje heller vi venter til vi faktisk er blitt gift. Anonymkode: 90656...dc5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 All publisering på fb og andre sosiale medier et vulgært. Enten det er forlovelse, dødsfall eller fødsel. Anonymkode: 2ba42...f37
Pobie Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Det er jo status å ha facebook, men nekte å legge ut noe som helst personlig 🙄 Jeg skjønner det ikke, det er jo en enkel måte å fortelle alle som er interesserte men som ikke er i innerste krets. Jeg har f eks mye tanter, onkler og søskenbarn på fb som jeg normalt ikke ville hatt noe særlig kontakt med, men som jeg vokste opp med og som derfor er interesserte i store livshendelser som ekteskap og barn som blir født. Hvis du vil at folk skal vite om forlovelsen er det jo bare å legge ut. Hvis du ikke vil de skal vite gjør du ikke det. I min krets virker det som om de fleste legger ut slikt på fb.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 FB er jo ment for å publisere hendelser og opplevelser. Jeg skjønner ikke helt de som har FB men som ikke vil skrive noe selv. hvis du vil at folk du ikke snakket med jevnlig skal vite om det, så publiserer du det. Hvis du vil holde det til din innerste krets så lar du være... Anonymkode: d4f47...1a7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): FB er jo ment for å publisere hendelser og opplevelser. Jeg skjønner ikke helt de som har FB men som ikke vil skrive noe selv. hvis du vil at folk du ikke snakket med jevnlig skal vite om det, så publiserer du det. Hvis du vil holde det til din innerste krets så lar du være... Anonymkode: d4f47...1a7 Har selvsagt ikke fb. Som sagt, det er vulgært. Anonymkode: 2ba42...f37
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Har selvsagt ikke fb. Som sagt, det er vulgært. Anonymkode: 2ba42...f37 Så var svaret mitt heller ikke ment til deg.... Anonymkode: d4f47...1a7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): FB er jo ment for å publisere hendelser og opplevelser. Jeg skjønner ikke helt de som har FB men som ikke vil skrive noe selv. hvis du vil at folk du ikke snakket med jevnlig skal vite om det, så publiserer du det. Hvis du vil holde det til din innerste krets så lar du være... Anonymkode: d4f47...1a7 Har FB pga informasjon om skole/klassene og idrett kommer der, skriver ingenting selv. Anonymkode: 6991f...351
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Har selvsagt ikke fb. Som sagt, det er vulgært. Anonymkode: 2ba42...f37 Da er du vel muligens både i feil tråd og på feil forum? Eller er din baby mindre vulgært 🙄😂😝 Anonymkode: 51654...cb1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da er du vel muligens både i feil tråd og på feil forum? Eller er din baby mindre vulgært 🙄😂😝 Anonymkode: 51654...cb1 😂😂😂 Det er de samme sure damene i alle tråder. Ikke så smarte alltid når de sprer galle. HI FB brukes slik DU ønsker. Jeg liker slike hyggelige nyheter på FB jeg. ❤️ Anonymkode: a696f...4fd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): FB er jo ment for å publisere hendelser og opplevelser. Jeg skjønner ikke helt de som har FB men som ikke vil skrive noe selv. hvis du vil at folk du ikke snakket med jevnlig skal vite om det, så publiserer du det. Hvis du vil holde det til din innerste krets så lar du være... Anonymkode: d4f47...1a7 Tror vi er ganske mange som har Facebook for å følge klassen og fritidsinteressene til ungene, men ikke publiserer noe særlig selv... Jeg har fire barn og alle klassene har foreldregrupper på facebook, i tillegg har både turning, håndball, fotball og innebandy grupper, så å ikke ha facebook er uaktuelt. Anonymkode: 19ac6...922
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 Jeg syns forlovelse som godt voksne generelt er litt pinlig. Har man først fått barn sammen kan man gå rett på giftemål. Fri til noen man allerede har fått barn med? Da har man allerede forpliktet seg og kan avtale å gifte seg uten at den ene må «fri». Anonymkode: 91752...58c
ostepop123 Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har selvsagt ikke fb. Som sagt, det er vulgært. Anonymkode: 2ba42...f37 Det er ingenting som er mer vulgært enn dette intense behovet for å påpeke hvor vulgære andre er.
frk Nilsen Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 (endret) Gratulerer med forlovelse ❤️. Hvis dere vil poste på FB så gjør det, det er bare hyggelig å dele. Endret 2. januar 2021 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 Vel, kommer jo ann på hvordan du bruker Facebook... jeg har 64 venner/familie, og ikke 1064 fra ungdomsskole o.l.. For meg hadde det derfor vært en fin mulighet å dele min glede med de andre ❤️ Anonymkode: fc785...40b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå