Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Har de egen Apple-id? 10-åringen har iPhone og når jeg laget Apple-id for første gang brukte jeg min mailadresse ettersom jeg ikke har iPhone. Nå har 10-åringen fått ny tlf, og jeg lurer på om hun skal fortsette å bruke den hun har med min mailadresse, eller om hun burde få sin egen? Pr nå er det ikke noe problem da jeg ikke har iPhone, men kan jo hende jeg får det en gang i fremtiden. Hvem vet. Men, da får vi vel ikke overfører noe av innholdet hun har nå fra den gamle telefonen til den nye? Hva lønner seg egentlig? Anonymkode: f66cf...684
1jente2gutter Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Mine 3 barn har egen konto ja, så har laget egen mailadresse til dem. slik er det m IPhone , men genialt når eg eventuelt kjøper ny, eller iPad , bare å logge på med konto, så er den klar
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Min sønn bruker farens apple id. Tenkte ikke på å lage egen til ham i starten, og nå har han kjøpt så mye på forskjellige spill der, så det er greiest at han fortsetter å bruke den. Ville lagd egen til ham med familiedeling om jeg skulle valgt på nytt. Anonymkode: d1fcb...20b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 De har egen Apple-id, ja. Så er vi alle koblet sammen i en familiegruppe. Slik kan vi godkjenne (eller avslå) barnas nedlastinger, styre skjermtid, spore telefonen osv. Anonymkode: ec29e...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå