Gå til innhold

Dere som har små pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere undertøy? Jeg leter etter myke og behagelige bher, helst spileløse, men jeg trenger størrelse 65B... De fleste steder jeg leter begynner de på 70 eller 75, og der de har helt ned i 65 er det enten tomt i min cupstørrelse eller veldig dårlig utvalg. Det må da være andre små damer der ute som finner undertøy som passer? 

Anonymkode: 68a2b...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du i nærheten av Oslo, ta deg en tur på Paleet, øverst i Karl Johans gate, i andre etasjer finner du butikken Det Lille Under, de har de fleste størrelser :)

Hvis du ikke bor i nærheten, ta en telefon dit, for de sender også :)

Bh'ene koster litt, men kvaliteten er mye (!) bedre enn alt annet jeg har forsøkt. Jeg vasker mine i maskin, og likevel holder de i årevis. Da er det faktisk billigere å kjøpe de dyre, enn de billige som blir dårlige og gir dårlig komfort og støtte bare etter noen vask.

Anonymkode: e8fea...817

Skrevet

Jeg bruker ikke bh, rett og slett fordi jeg ikke trenger noe for holde de oppe. De står rett ut... 

Anonymkode: ea829...0c9

Skrevet

Kjøper Triangel low wire modellene hos Change.

Mariah og Anabelle er favorittene.

Skrevet
22 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg bruker ikke bh, rett og slett fordi jeg ikke trenger noe for holde de oppe. De står rett ut... 

Det gjør mine også, men brystvortene mine synes veldig tydelig gjennom klær og det liker jeg ikke 😅 

Skrevet
30 minutes ago, Anonym bruker said:

Bor du i nærheten av Oslo, ta deg en tur på Paleet, øverst i Karl Johans gate, i andre etasjer finner du butikken Det Lille Under, de har de fleste størrelser :)

Hvis du ikke bor i nærheten, ta en telefon dit, for de sender også :)

Bh'ene koster litt, men kvaliteten er mye (!) bedre enn alt annet jeg har forsøkt. Jeg vasker mine i maskin, og likevel holder de i årevis. Da er det faktisk billigere å kjøpe de dyre, enn de billige som blir dårlige og gir dårlig komfort og støtte bare etter noen vask.

Anonymkode: e8fea...817

Takk! Hender jeg tar meg en tur for jeg bor bare en times kjøretur unna Oslo, men akkurat nå holder jeg meg nok hjemme. Men jeg skal sjekke det ut!

8 minutes ago, It's all about me said:

Kjøper Triangel low wire modellene hos Change.

Mariah og Anabelle er favorittene.

De skal jeg se på, takk!

Skrevet

Ser nå at Change som jeg anbefalte starter på C i 65, men synes selv str dems er små, så stikk innom en butikk og prøv. Selv trodde jeg at jeg var 70A, men måtte ha 65D hos Change.

Skrevet

Jeg kjøper på Cubus. Deres egen serie. Beste bh jeg har brukt

Anonymkode: 84dd6...19a

Skrevet

Her har vi en Lindex-butikk med helt utrolig godt utvalg. Ellers kan jeg anbefale triangelbh eller myke, sømløse bher.

Anonymkode: 91e08...81f

Skrevet
It's all about me skrev (1 time siden):

Ser nå at Change som jeg anbefalte starter på C i 65, men synes selv str dems er små, så stikk innom en butikk og prøv. Selv trodde jeg at jeg var 70A, men måtte ha 65D hos Change.

Change har et eget system på str, går ikke å sammenligne..

Anonymkode: 97df9...f74

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det gjør mine også, men brystvortene mine synes veldig tydelig gjennom klær og det liker jeg ikke 😅 

Det bryr jeg meg fint lite om. Er bare en brystvorte liksom... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det bryr jeg meg fint lite om. Er bare en brystvorte liksom... 

Er bare en brystvorte ja, men det ser alikevel veldig dumt ut med synelige brystvorter gjennom klærne. Så som TS bruker jeg bh ikke for å holde puppene oppe, men for å skjule brystvortene som gjør så jeg enten ser gjennomfrossen eller steinkåt ut

Anonymkode: b35ef...c8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er bare en brystvorte ja, men det ser alikevel veldig dumt ut med synelige brystvorter gjennom klærne. Så som TS bruker jeg bh ikke for å holde puppene oppe, men for å skjule brystvortene som gjør så jeg enten ser gjennomfrossen eller steinkåt ut

Deg om det. Vi har forskjellig meninger om akkurat det. Jeg synes ikke det ser dumt ut. Det ser helt vanlig ut. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

😂😂😂😂😂😂😂😂 takk😂 er enig forresten🙏

Anonymkode: 082e9...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...