Gå til innhold

Introvert dagen derpå - la meg være i fred!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om andre introverte kan kjenne seg igjen at dagen etter fest er grusom. Å være sosial er drepen...

Som student kunne jeg bare ligge på sofaen og se på tv, men nå med småbarn blir jeg rent utslitt. Og det handler ikke om alkoholinntak heller, det ble ca 3 glass i går på 8 timer.. 

Å være sosial i 8 timer er hyggelig, men det koster tydeligvis dagen etter. 

Flere med samme erfaring? 

Anonymkode: 4420d...e51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, kjenner at nå er det nok kos og hygge med mange folk. Dritt lei, lengter etter å ha huset for meg selv

Anonymkode: adb76...304

Skrevet

Ja, jeg er også sånn, og det har bare blitt verre med årene. Nå har det kommet til et punkt der jeg nekter å være med på større sammenkomster hvor jeg ikke MÅ (type mannens julebord går jeg ikke på lenger selv om han vil ha meg med), og kan grue meg i dagesvis til større besøk jeg ikke slipper unna. Hvis jeg er veldig sliten, har det faktisk hendt at jeg har faket at jeg er syk/har kraftig hodepine overfor mann og barn når det er storbesøk hos svigerfamilien. Det har ikke noe med dem å gjøre, jeg er veldig glad i svigerfamilien min, men de er så mange at jeg blir helt susen i hodet og uvel etter et par timer. 

Anonymkode: c1770...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...