Gå til innhold

Hadde dere testet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble syk natt til nyttårsaften, med forkjølelse og litt slapp. Avlyst nyttår pga det og sovet en del idag, så føler meg litt bedre nå. Mindre forkjølet allerede. Var ikke testing her nyttårsaften eller idag, men tenker å teste meg imorgen om jeg ikke er helt frisk. Skal på jobb på mandag. Om jeg er helt frisk imorgen, bør jeg teste meg likevel? Eller er det unødvenig da?

Anonymkode: 7bdd6...5d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er frisk i morgen og ikke skal på jobb før mandag er det ingen grunn til å teste seg. Da har du jo symptomfri dag i mellom :) 

Anonymkode: 87844...2e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Ble syk natt til nyttårsaften, med forkjølelse og litt slapp. Avlyst nyttår pga det og sovet en del idag, så føler meg litt bedre nå. Mindre forkjølet allerede. Var ikke testing her nyttårsaften eller idag, men tenker å teste meg imorgen om jeg ikke er helt frisk. Skal på jobb på mandag. Om jeg er helt frisk imorgen, bør jeg teste meg likevel? Eller er det unødvenig da?

Selvsagt tester du deg. Er det virkelig noe å lure på engang? Ikke rart smitten øker om folk ikke har skjønt dette enda🤦‍♀️

Anonymkode: a326e...c65

Skrevet

Da ringer du koronatelefonen i morgen tidlig uansett hvordan du føler deg og hører hva de sier.
Det er ikke noe vi her inne kan svare deg på

Skrevet

Bestilte time til test. For samvittighets skyld. Håper den er negativ. 

Skrevet

JA, du skal teste deg!

Anonymkode: e2101...b7d

Skrevet

Nei, det er ikke nødvendig hvis du er bedre i morgen!

Anonymkode: 655fa...f6f

Skrevet

..

Anonymkode: 655fa...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...