Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #1 Skrevet 1. januar 2021 Ble syk natt til nyttårsaften, med forkjølelse og litt slapp. Avlyst nyttår pga det og sovet en del idag, så føler meg litt bedre nå. Mindre forkjølet allerede. Var ikke testing her nyttårsaften eller idag, men tenker å teste meg imorgen om jeg ikke er helt frisk. Skal på jobb på mandag. Om jeg er helt frisk imorgen, bør jeg teste meg likevel? Eller er det unødvenig da? Anonymkode: 7bdd6...5d3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Hvis du er frisk i morgen og ikke skal på jobb før mandag er det ingen grunn til å teste seg. Da har du jo symptomfri dag i mellom Anonymkode: 87844...2e6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Ble syk natt til nyttårsaften, med forkjølelse og litt slapp. Avlyst nyttår pga det og sovet en del idag, så føler meg litt bedre nå. Mindre forkjølet allerede. Var ikke testing her nyttårsaften eller idag, men tenker å teste meg imorgen om jeg ikke er helt frisk. Skal på jobb på mandag. Om jeg er helt frisk imorgen, bør jeg teste meg likevel? Eller er det unødvenig da? Anonymkode: 7bdd6...5d3 Selvsagt tester du deg. Er det virkelig noe å lure på engang? Ikke rart smitten øker om folk ikke har skjønt dette enda🤦♀️ Anonymkode: a326e...c65
Musemor med tre søte små Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Da ringer du koronatelefonen i morgen tidlig uansett hvordan du føler deg og hører hva de sier. Det er ikke noe vi her inne kan svare deg på
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Bestilte time til test. For samvittighets skyld. Håper den er negativ. Anonymkode: 7bdd6...5d3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 JA, du skal teste deg! Anonymkode: e2101...b7d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #7 Skrevet 1. januar 2021 Nei, det er ikke nødvendig hvis du er bedre i morgen! Anonymkode: 655fa...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå