Gå til innhold

Ensomt forhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har aldri dype samtaler.. aldri felles mål. Jeg som må organisere alt i familien. Alt. Han er litt perfeksjonist og alt må gjøres på samme måte alltid. Ting må ligge på samme måte alltid. Hvis ikke blir det stress. What to do...?..

Anonymkode: 447f3...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi har aldri dype samtaler.. aldri felles mål. Jeg som må organisere alt i familien. Alt. Han er litt perfeksjonist og alt må gjøres på samme måte alltid. Ting må ligge på samme måte alltid. Hvis ikke blir det stress. What to do...?..

Noen sa en gang at alle menn har en grad av autisme, og det tror jeg på. Tvangspreget rutineliv suger! 
Du får finne ut om dette er noe du kan leve med et helt liv eller gå. Så enkelt, så vanskelig.. parterapi kan jo forsøkes. 

Anonymkode: 79ce3...86b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er vi gift med samme mann? 

Anonymkode: 6eebe...b41

Skrevet

Har dere prøvd familievernkontoret? Det var jo noe som gjorde at dere ble sammen i utgangspunktet, er det mulig å finne veien tilbake dit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...