Anonym bruker Skrevet 31. desember 2020 #1 Skrevet 31. desember 2020 For en nybegynner som skal teste ut lavkarbo fra mandag av 😅 Anonymkode: 1644c...5e6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2020 #2 Skrevet 31. desember 2020 Nesten all middag kan tilpasses Kjøtt, fisk og fugl kan spises. Dropp grønnsaker fra under jorden og spis mer av de over. Anonymkode: 0d0bf...9e4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #3 Skrevet 1. januar 2021 Ikke så vanskelig. Dropp alt av brød, ris, pasta, mel-baserte varer. Spis mest mulig ubearbeidet kjøtt, fisk eller fugl og bruk grønnsaker som vokser over jorden som tilbehør. Tilsett rømme, oljer, avokado mm for å få nok fett per måltid. Lavkarbo er dog en skrekkelig måte å leve på, etter min erfaring. Usosialt, slitsomt, minnet om å være spiseforstyrret pga strengt regelstyrt kosthold. Sluttet i desember og opplevde at masse stress forsvant. Fikk livsgnist og humør tilbake. Dvs spiser rundt og aldri brus, sjelden kaker, aldri godteri mm. Men nydelig å spise nystekt brød, drikke kaffe latte og slippe å være så pinlig begrenset i sosiale sammenhenger. Anonymkode: 5506d...54a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Dvs spiser rundt og aldri brus, sjelden kaker, aldri godteri mm. Men nydelig å spise nystekt brød, drikke kaffe latte og slippe å være så pinlig begrenset i sosiale sammenhenger. Anonymkode: 5506d...54a Nothing tastes as good as skinny fils. 😊 Anonymkode: 52fa6...b7e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 En rett jeg lager ofte på lk er å woke/steke biffstrimler eller kyllingfilet i strimler sammen med champignon, løk, paprika og squash. Stekes i meierismør og krydres med salt og pepper. Nydelig. En annen rett er å steke hamburgerkjøtt og ha speilegg oppå og salat til. En tredje rett er kjøttdeig med diverse grønnsaker og litt hakkatomater og krydder som jeg trykker godt nedi ildfastform og har ost oppå og har i ovn til osten er smeltet. En fjerde rett er tinas kyllingpanne uten pasta. Har da oppi sqashbiter istedet for pasta. Man skal jo være forsiktig med tomater/tomatpure/tomatsaus på lk fordi det er litt karbo i det, så jeg bruker små mengder. Pøser heller på med mer krydder. Anonymkode: b3b15...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå