Gå til innhold

Voksne folk på fest🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

I romjulen nå har vi hatt en liten sammenkomst. Vi har overholdt Max antall gjester (var tilsammen 7 stk) og regler bare så det er sagt nå i disse covid tider. Det som var problemet var at hun ene blir alltid et mareritt når hun får for mye alkohol. Det er krangling, grining og gaping. Den ene gjesten som var der, er en fyr som ikke lar seg pille på nesa. Kort fortalt, det ble skikkelig ugreit! Mye krangling, og jeg ba dem gang på gang om å kutte ut. Det sitter langt inne å be noen om å dra, men jeg synes det var veldig rart at de ikke gjorde det etter at flere blandet seg. Hele sammenkomsten ble ødelagt. Jeg hadde gledet meg og laget så koselig istand. Er så lei meg🙁 han fyren som havnet i krangel med venninnen min, ringte meg og beklaget seg veldig. Venninnen min har bare sendt en melding i gruppechatten med takk for en flott kveld 😳🙈 noe det virkelig ikke var, og som hun hovedsakelig har stått for. Jeg har ikke svart noe særlig tilbake, men hadde nok forventet at hun kunne beklaget seg. Samboeren hennes var skikkelig lei seg for hele oppførselen hennes. Jeg kjenner at jeg ikke gidder å ha noe særlig mer med henne å gjøre. Hun var sur for at vi hadde invitert denne ekstra personen utenom gruppen, for jeg visste jo hvor lite begeistret hun var for han, mente hun. Sist de inviterte til fest, så var vi gjengen pluss noen ekstra HUN hadde bedt. Blandt annet en jeg fyr ingen liker noe særlig og som er ufin og direkte slem. Likevel klarer jeg å heve meg over det, og løser det ved å ikke prate med ham eller bare overhører han hvis han sier noe ufint. Det klarer altså ikke hun, men heller oppsøker bråk. Hva ville dere sagt til henne? Jeg spurte om hun hadde noe imot meg, siden hun var så ufin og lite koselig mot alle. Ingenting var galt mente hun. Jeg sa hva jeg synes om oppførselen, og hun inntar jo selvsagt offerrollen med en gang. 

Anonymkode: 51fa1...32a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen synspunkter? 

Skrevet

Mitt synspunkt er at jeg gidder ikke forholde meg til slike folk. Jeg hadde glatt silt henne ut. Mulig jeg hadde gitt henne en sjanse til, men jeg hadde vært svært tydelig (etter at hun ble edru) om hvor ugreit og lite voksent og hvordan det ødelegger for alle de andre i selskapet med sånn oppførsel.

Den mannlige gjesten kan få en sjanse til siden han av seg selv innså at han mulig dro den for langt. Men om det hadde gjentatt seg innen kort tid hadde han også blitt faset ut. Det er ikke alle jeg gir en sjanse til. Da må det være andre kvaliteter ved vedkommende som jeg setter pris på.

Jeg har svært liten toleranse for krangling i fylla etter å ha jobbet flere år på legevakt. Jeg er også meget tydelig overfor de som er vanskelig i fylla. Derfor omgir jeg meg ikke med slike folk overhode.

Anonymkode: ea9c1...d47

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Ingen synspunkter? 

Mine synspunkt er at hun venninna di ikke er voksen i det hele tatt. Omgåes ikke slike folk. 

Anonymkode: 3ae0b...ddd

Skrevet

Nei det er veldig tungvint og jeg er skikkelig irritert for at hun bare gjør som ingenting🤯

Skrevet

Noen mennesker kan man bare omgå i edru tilstand.

Anonymkode: 5e962...ab1

Skrevet

Hun der hadde ikke vært venninna mi.

Anonymkode: af9ec...11e

Skrevet

Jeg hadde kommet til å bruke det mot henne på en ufordelaktig måte inntil hun innrømmet sin oppførsel. Og sånn ble jeg forhåpentlig kvitt henne. 

Anonymkode: 7a7a7...0f6

Skrevet

Jeg kjenner at jeg er glad langt inn i sjela over å være ferdig med tenårene.

Skrevet
gale damen skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner at jeg er glad langt inn i sjela over å være ferdig med tenårene.

Dette 😅

Anonymkode: 92984...55a

Skrevet

Si det som det er, at hun ødela hele kvelden for dere alle med å drikke, krangle og lage uhygge, og at du ikke gidder mer av sånt barnslig tullball. Så lenge hun ikke klarer å oppføre seg i fylla, så er du ikke interessert i å møte henne annet enn i edru tilstand (og kanskje knapt da). Det er ikke alle vennskap som er verd å ta vare på. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (3 minutter siden):

Si det som det er, at hun ødela hele kvelden for dere alle med å drikke, krangle og lage uhygge, og at du ikke gidder mer av sånt barnslig tullball. Så lenge hun ikke klarer å oppføre seg i fylla, så er du ikke interessert i å møte henne annet enn i edru tilstand (og kanskje knapt da). Det er ikke alle vennskap som er verd å ta vare på. 

Dette! 

Skrevet
Himmel og hav skrev (På 1.1.2021 den 20.07):

Jeg har planer om å gjøre det. Denne dama kjenner seg som et offer når det kommer til alt mulig rart. Det er noe feil på alle andre liksom. Så jeg vet at hun ikke tar det til seg. Men jeg må uansett fortelle henne hvordan vi andre opplevde henne. Jeg sitter fortsatt med en vond klump i magen, såpass mange dager etterpå.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...