Gå til innhold

Bare kjernefamilien hjemme i kveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med god mat, spill og film. Pynter dere dere med dress/kjole/skjorter/slips mm?

Tenåringen min spør peeent om vi kan la være å pynte oss siden det bare er oss og vi skal kose oss.

Hva hos dere?

Anonymkode: 00e38...714

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi pynter oss. Gutta vil nok ikke ha på slips, men skjorte og penbukse blir det, og kjole til mor. 

Det er tross alt nyttårsaften. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

...med god mat, spill og film. Pynter dere dere med dress/kjole/skjorter/slips mm?

Tenåringen min spør peeent om vi kan la være å pynte oss siden det bare er oss og vi skal kose oss.

Hva hos dere?

Her blir vi 2 voksne og et barn. Her slafer vi rundt i avslappende klær. Vi spiser god mat og er sammen. Det holder i dag for oss♥️

Skrevet

Min tenåring ber også pent om å slippe, bare oss her. Viktigste er at alle er happy, komfortable og at vi får det hyggelig. Hadde vi hatt gjester hadde det vært noe annet...

Skrevet

For første gang lar vi være å pynte oss! Vi har ellers vanlig nyttårsaften med kalkun og deilig mat, men vi skal altså kose oss i behagelige klær.

Anonymkode: 2dac8...584

Skrevet

Da eldste var 6 mnd pyntet vi oss ikke.... og aldri mer. Føltes som en vanlig dag. Så her skal vi pynte oss med bukse og skjorte til mann og barn og kjole på meg. 

Som noen sier det er nyttårsaften og den vil jeg skal kjennes ut som noe annet enn en vanlig dag. 

Anonymkode: b058a...742

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hva hos dere?

Alle minus fjortenåringen er pyntet. Jeg sa at det var fritt valg om man ville pynte seg eller ikke. Fjortenåringen er ikke glad i å pynte seg og jeg vil at alle skal føle seg komfortable på nyttårsaften når vi tross alt bare er hjemme.

Anonymkode: c2a0a...f3d

Skrevet

Her ble det en god biffmiddag og joggis på hele gjengen. Fantastisk deilig nyttårsaften💥

Skrevet

Nei bare oss 3 her så ingen pynter seg. Vi slapper av og koser oss.

Anonymkode: e1864...2db

Skrevet

Pynt og partyhatt 🥳 Men orket ikke lage mat, det ble Take away sushi 😅 Noe alle i familien elsker.

Anonymkode: 33c90...168

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva hos dere?

Ja, vi har pyntet oss. Bordet pent dekket, maten flott dandert, huset ordnet. Firer ikke på noe, selv om det "bare" er oss:-) 

Anonymkode: ff834...e14

Skrevet

Fint dekket bord, men ingen klestvang. Er på hytta, så mannen gikk i nikkers, noen i kosebukse 🙋🏻‍♀️  og ene datteren i kjole. 

Anonymkode: a65c5...5f9

Skrevet
On 12/31/2020 at 3:19 PM, Anonym bruker said:

Hva hos dere?

synes man skal bestemme det selv, trenger ikke spørre her :) vi pyntet oss selvom vi var bare 4

Anonymkode: 9989e...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...