Gå til innhold

Har du et nyttårsforsett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspo 😁

Anonymkode: b2209...438

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ingen forsett, bare planer som jeg skal følge for å få det bedre :)

Jeg sluttet for mange år siden med de litt krampeaktige nyttårsforsettene. Går heller for endringer som er realistiske å gjennomføre uten for mye stress, ting som er en del av en mer langsiktig positiv endring fordi jeg vil det, ikke fordi jeg føler jeg må.

Men av planer jeg har for 2021, så skal jeg fortsette med å gå tur daglig, som jeg har gjort i hele år, fortsette å spise sunt slik at jeg når den vekten kroppen min trives best på (er bare få kg, så ikke noe stress). Kosthold og aktivitet er livsstilsvalg, ikke stress. Jeg skal lære meg å spille på et instrument som er helt nytt for meg og gleder meg veldig til det. Jeg skal friske opp et språk jeg kunne litt av tidligere, men ikke har brukt på mange år (har kjøpt språkkurs og funnet igjen noen gamle bøker). Jeg har satt meg noen mål som at jeg skal greie å gå til xxx, som for meg vil være en stor prestasjon og mestringsfølelse etter flere år med sykdom. Jeg skal jobbe for å få grønnere fingre, savnet uteplanter i sommer som var etter at jeg tok livet av alle unntatt én ;) Og så skal jeg bade i sjøen tidligere enn i år, da jeg var pysete til det nesten var for sent ;)

Anonymkode: 0a320...074

Skrevet

Slutte med snus 😱 

Trene fast. 

Anonymkode: 0b257...858

Skrevet

Vi skal gjøre mer for klimaet og (nesten) slutte å spise kjøtt. 

Anonymkode: a891c...6c6

Skrevet

Skrive ferdig boken jeg begynte på for en halv evighet siden.  

Anonymkode: 6eadd...570

Skrevet

Mannen sitt var å bli enda mer «jævlig», så jeg tenker at alt annet enn det klassifiserer kanskje som et godt nyttårsforsett.

Anonymkode: a5343...98b

Skrevet

Jeg skal se mer sport. Fordi det gir meg så mye glede.

Jeg har lyst å lære meg å hekle.

Jeg skal gå ned 5 kg til (tilsammen 17 kg!), og klare å stabilisere det der.

Å så skal jeg jobbe med meg selv og bli litt mindre selvhøytidelig.

Anonymkode: ea25e...dad

Skrevet

Sette mer pris på livet og de små øyeblikkene. Bry meg mindre om støvkorn, litt rot på benken og at klesvask burde tas. Jeg er en teit perfeksjonist som bør lære meg å slappe av.plutselig snus livet på hodet å litt sand i gangen betyr ingenting .

Anonymkode: 21ad1...85c

Skrevet

Lære meg å gi mer faen!!  
jeg tenker altfor mye og gjør alt for alle andre bortsett fra meg selv. Så 2021 skal bli året hvor jeg setter meg selv først. Gjør det jeg har lyst til og slutter å tenke på andre først hele tiden. 

Anonymkode: 8d582...29c

Skrevet

Skal fortsette kampen mot kg. 

Bli flinkere til å ta ting med en gang Hjemme, slik at det ikke hoper seg opp til helgen. 

Anonymkode: 5a58a...e36

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Lære meg å gi mer faen!!  
jeg tenker altfor mye og gjør alt for alle andre bortsett fra meg selv. Så 2021 skal bli året hvor jeg setter meg selv først. Gjør det jeg har lyst til og slutter å tenke på andre først hele tiden. 

Anonymkode: 8d582...29c

Denne traff meg rett i hjerte. Tror jeg skal bli inspirerte av deg💪💪

Anonymkode: 845e1...9ef

Skrevet

Ja har to stykker

1. Prøve å ikke bidra til dårlig arbeidsmiljø på jobben min. Vi har utfrodringer og har bestemt meg for å ikke prate så mye om det negative på jobb, men fokusere på det positive. 

2. gå ned i vekt ca 8-10 kg 

Anonymkode: e7092...e63

Skrevet

Jeg skal jobb mindre, altså ned til 100 %. Ikke jobbe sene kvelder uten ekstra betaling på bekostning av familien og helsa mi. 

Jeg håper dette på sikt gjør meg til en snillere og bedre kone og mor. Håper bare ikke det er for sent.

Anonymkode: c67ec...0f1

Skrevet

Skal gå ned ivertfall 35 kilo😬😥😱🙈

Anonymkode: 8ddf7...0fb

Skrevet

Gå opp i vekt.. tatt mye av pga sykdom og medisiner. Håper å kunne sette meg selv først flere ganger. Og bli friskere.

Anonymkode: 9dfdd...9e3

Skrevet

Har kun et, få nok søvn. 

Anonymkode: 060b5...d7c

Skrevet

Skal gå fra mannen. Håper jeg klarer det! Jeg MÅ klare det!! 

Anonymkode: 08516...97b

Skrevet

Skal slutte å spise kjøtt og gjøre mer for klimaet og planeten. 

Anonymkode: a891c...6c6

Skrevet

Eg skal køyre meir traktor. Seriøst, treng å øve meg. 

Anonymkode: 8fff4...25e

Skrevet

Jeg skal begynne å ta bedre vare på meg selv. 

Bevege meg mer og spise sunnere. 

Skrevet

Være mindre her inne. Det er ikke bra for meg. 

Anonymkode: b9a33...3ac

Skrevet

Skal fortsette å trene. Ikke for å gå ned i vekt, men for å holde kroppen sterk.

Ellers skal jeg bli enda flinkere å gi litt mer fan. Å stresse over bagateller er bare tull.

Og ha mer sex 😊

Anonymkode: 056a5...d3b

Skrevet

Være mer ute, være mer aktiv, være glad i meg selv ❤️

Anonymkode: 12ac0...011

Skrevet

Si opp medlemskapet på treningsenteret, trener som regel bare ute uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...