Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #1 Skrevet 30. desember 2020 Lar du han støte inn og ut i munnen din til han kommer? Jeg synes det er ekkelt og litt voldsomt når han gjør det, nesten så han bare jukker i munnen min, men han elsker det og vil gjøre det flere ganger i døgnet. Anonymkode: 03f0e...351
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #2 Skrevet 30. desember 2020 Si nei, da. Og bit om det trengs. Han er jo syk. Anonymkode: 2da11...f89
frk Nilsen Skrevet 30. desember 2020 #4 Skrevet 30. desember 2020 (endret) Aldri! Man krever ikke sex. Nei er nei. Har du ikke lyst skal dette aksepteres og respekteres. Det du beskriver der er et overgrep. Si klart nei neste gang han dytter tissen sin på deg. Endret 30. desember 2020 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #5 Skrevet 30. desember 2020 Aldri, det er ikke noe som kan kreves. Å kreve det når du ikke vil er seksuelt overgrep Anonymkode: 83701...8bd
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #6 Skrevet 30. desember 2020 Aldri! Men jeg elsker å suge han fordi han liker det, og jeg elsker han og pikken hans...🥰 Anonymkode: 7ba13...366
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #7 Skrevet 30. desember 2020 Hæ, stå opp for deg og si nei!! Anonymkode: ed634...f87
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #8 Skrevet 30. desember 2020 Aldri, heldighvis. Men jeg suger han hver gang vi har sex. Anonymkode: 14fde...fac
ulenissen Skrevet 30. desember 2020 #9 Skrevet 30. desember 2020 Krevd? Aldri! Vi har sex når vi begge har lyst, og det blir ikke avkrevd hverken det ene eller det andre når vi har sex.... Du forstår at dette ikke er normalt? Si nei!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 Krever???? Du har ingen mann, men en idiot. Anonymkode: dbf9f...78d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #11 Skrevet 30. desember 2020 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Lar du han støte inn og ut i munnen din til han kommer? Jeg synes det er ekkelt og litt voldsomt når han gjør det, nesten så han bare jukker i munnen min, men han elsker det og vil gjøre det flere ganger i døgnet. Anonymkode: 03f0e...351 Har du sagt til ham at du ikke liker det? Det å kreve noe av en annen har ingenting med sex å gjøre, Hi. Om man krever noe av en partner som ikke vil, da er det faktisk overgrep og voldtekt. At han i tillegg krever dette flere ganger i døgnet får det til å høres som om dette er en mann du bør komme deg vekk fra, for du kan ikke leve med psykisk og seksuelle overgrep. Og en annen ting - om jeg skal suge en mann så er det jeg som bestemmer hva jeg da gjør, om han forsøker å støte inn selv så blir det ikke mer på han. En sjanse, forsøker han seg igjen, da er forholdet over. Tvang, press, og krav og det å ikke ta hensyn til partneren, det skal ikke forekomme i et forhold eller når det gjelder sex! Hvordan er forholdet deres ellers, Hi? Anonymkode: bac02...5c2
KellyTaylor Skrevet 30. desember 2020 #12 Skrevet 30. desember 2020 Hadde han KREVD, så hadde jeg bitt av han "huet"!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #13 Skrevet 30. desember 2020 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Krever???? Du har ingen mann, men en idiot. Anonymkode: dbf9f...78d Er det et eget kjønn? Idiot? Er det kun menn som kan transjonere til idiot? Hvordan ser en forskjell på en som er mann og en som er idiot? Sikker på at han ikke fortsatt er en mann, selv om han er en idiot? Anonymkode: 012f6...921
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #14 Skrevet 30. desember 2020 Selvfølgelig krever han ingenting, ikke jeg heller. Men jeg liker å suge ham, mest som forspill, og jeg liker det voldsomt. Likevel er dette MITT valg, og det er en viktig forskjell. Jeg har fortalt ham hva jeg liker og hvor grensene mine går, og han respekterer det. Dersom du ikke liker å sugen ham, skal du ikke gjøre det. Aldri. Tvinger han deg, er det faktisk voldtekt. Anonymkode: 2d60f...f39
amandine Skrevet 30. desember 2020 #15 Skrevet 30. desember 2020 Om han bare bruker munnen din som et hull, hi, så er jo ikke det hva jeg vil kalle å suge noen engang. Om du suger ligger det jo i ordet at du gjør noe, ikke at han ber deg åpne munnen så han kan kjøre på. Det høres ut som overgrep. Jeg kunne aldri respektert en mann som gjorde sånt mot meg.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #16 Skrevet 30. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Lar du han støte inn og ut i munnen din til han kommer? Jeg synes det er ekkelt og litt voldsomt når han gjør det, nesten så han bare jukker i munnen min, men han elsker det og vil gjøre det flere ganger i døgnet. Anonymkode: 03f0e...351 Ja, jeg lar ham gjøre det, men det er fordi jeg tenner på det. Og han krever ingenting, det er jeg som bestemmer når og hvor ofte dette er greit. Men hvis du ikke liker det, så skal du ikke gjøre det, uavhengig av hva andre gjør. Og mannen din skal ikke kreve. Anonymkode: 7fc44...b1e
*Miss Marple* Skrevet 30. desember 2020 #17 Skrevet 30. desember 2020 Hvis han krever sex, uansett i hvilke form, så er det et overgrep hvis han ikke respekterer et nei. Han får kjøpe seg en sånn håndholdt dings, du skal ikke brukes som tømmestasjon. For å svare på spørsmålet ditt, så krever mannen aldri noen ting vedr sex.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #18 Skrevet 30. desember 2020 Han har aldri krevd noen ting... Jeg går jevnlig ned på han da, slikker og suger. Som regel en del av forspill så han avslutter ikke der. Har skjedd et par ganger, men jeg liker heller ikke å få hele satsen i munnen så han gjør ikke det Anonymkode: 1db5f...283
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #19 Skrevet 30. desember 2020 Meg og mannen er heldigvis enige i at sex skal være en felles nytelse og at ingen kan kreve noe av den andre. Å KREVE at noen utfører «sine ekteskapelige plikter» hadde vært så rødt flagg at jeg hadde latt han bli igjen i 2020 og gått raskt videre Anonymkode: 02179...3ad
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #20 Skrevet 30. desember 2020 Herregud, han krever aldri det! Og hadde han gjort det, hadde vi ikke vært et par. En sånn mann hadde ikke vært noe for meg. Jeg suger han når jeg vil, han slikker meg når han vil. Anonymkode: 07b0c...b9b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #21 Skrevet 30. desember 2020 Krav og sex har ingenting i samme settnig å gjøre... Anonymkode: 9ec86...6b4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #22 Skrevet 30. desember 2020 4 hours ago, Anonym bruker said: Lar du han støte inn og ut i munnen din til han kommer? Jeg synes det er ekkelt og litt voldsomt når han gjør det, nesten så han bare jukker i munnen min, men han elsker det og vil gjøre det flere ganger i døgnet. Anonymkode: 03f0e...351 sjelden, han liker og gi meg, men vil sjelden ha tilbake, jeg liker og suge,men han synes ikke det er viktig,men når jeg suger, kan det skje ja, det synes jeg er helt greit, men vi snakker om 1-6 ganger i året, sjelden mer. du må jo bare si nei, verre er det ikke, greit med noen ganger i uka ,men ikke så mye han krever Anonymkode: e8fbe...c53
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #23 Skrevet 30. desember 2020 Han har selvsagt aldri krevd noe. Jeg suger ham når jeg har lyst. Jeg er ikke passiv og lar ham jukke i munnen min, jeg styrer «showet»😉 Anonymkode: a36b0...f64
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. desember 2020 #24 Skrevet 30. desember 2020 Hadde han prøvd seg på å kreve noe som helst på det området hadde det endt med full tørke her. Sex skal være felles nytelse, enten det er på den ene eller andre måten. Heldigvis har jeg en mann som bryr seg om min nytelse også. Si nei og la være når det er noe du ikke vil.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2020 #25 Skrevet 30. desember 2020 Krever? Aldri Anonymkode: b0793...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå