Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Jeg ønsker å handle noe på et senter. Er det innafor å ta med seg 2 små barn på senteret? (De kommer til å sitte i vogn) Anonymkode: 1bb70...ffb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Om de sitter i vogn og ikke løper rundt og plukker på ting så tenker jeg det er innafor:-) Du kan jo ta det når senteret åpner kl 10 for å unngå tidspunktet med flest folk. Anonymkode: aa79f...d92
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Om de sitter i vogn og ikke løper rundt og plukker på ting så tenker jeg det er innafor:-) Du kan jo ta det når senteret åpner kl 10 for å unngå tidspunktet med flest folk. Anonymkode: aa79f...d92 Det kan jeg gjøre 👌 Anonymkode: 1bb70...ffb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du kan jo ta det når senteret åpner kl 10 for å unngå tidspunktet med flest folk. Kundene på senteret jeg jobber på tenker akkurat dette. Så her er det ofte travelt fra åpning og dødt rundt 15-16 før det tar seg opp 18-19 tiden. Anonymkode: fba61...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå