Gå til innhold

Før jul anmeldte jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei dame som sendte bekymringsmelding til barnevernet. Den ble henlagt på timen, men den ga uansett bekymring for oss. Det er ei dame som har for vane å melde for å skape kvalme (dama har selv mistet omsorgen). Vil vi få beskjed om hva som skjer i saken videre? Aldri anmeldt noen før så vet ikke hva som skjer. Hvis noen lurer på grunnen til anmeldelse var det grunnet så grove løgner at vi kunne ikke la være. 

Anonymkode: e7a9c...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får ile høre noe før dere får brev om at saken er henlagt, nesten 100 prosent sikkert

Anonymkode: ac5a2...b0a

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Dere får ile høre noe før dere får brev om at saken er henlagt, nesten 100 prosent sikkert

Det er så synd. Det var type «far bruker narkotika» osv. Mannen drikker ikke alkohol, og aldri prøvd narkotiske stoffer. Så ren hets rett og slett. Kanskje hvis flere har anmeldt samme person? Vi er ikke den første denne dama går etter.

Skrevet

Det hjelper alltid hvis flere anmelder

Skrevet

Har denne damen selv blitt informert om anmeldelsen? Kanskje dumt spm, men jeg vet ikke hvordan slik er når det blir henlagt med en gang. 

Anonymkode: 9de42...c94

Skrevet

Dette er ikke en politisak, det blir garantert henlagt. 

Anonymkode: 2c993...342

Skrevet

Selv om saken nok mest sannsynlig blir henlagt, er det bra du anmeldte. Får hun nok anmeldelser på seg, kan det bli åpnet sak på henne. Da ligger saken deres inne som et bevis. 

Anonymkode: 9755b...4c3

Skrevet

Jeg synes det er flott at dere anmeldte, Hi, for slike må stoppes. Om de over her skulle få rett, at saken henlegges, så kan den likevel trolig hentes opp igjen, eller i det minste vektlegges, hvis hun fortsetter å trakassere dere eller andre som melder fra/anmelder.

Anonymkode: bbc86...a2a

Skrevet

Damen er ikke blitt informert om anmeldelsen fra meg. Hvordan politiet gjør det vet jeg ikke, var så tett opp mot jul så antageligvis blir ikke noe gjort før på nyåret uansett.

Angrer ikke på anmeldelsen i det hele tatt, håper flere følger med. Det vil vel kanskje ligge registrert at hun er anmeldt, så hvis det dukker opp noe annet senere vil det være registrert en tidligere anmeldelse. 

Heldigvis har vi et oppegående barnevern som klarte å gjennomskue denne meldingen raskt, men påkjenning ble det jo. Sikkert andre som har opplevd at det ikke gikk så raskt som for oss. Så denne oppførselen syntes jeg ikke noe om.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 30.12.2020 den 1.06):

Dette er ikke en politisak, det blir garantert henlagt. 

Anonymkode: 2c993...342

Det er så absolutt politisak hvis man anmelder noen for hets, æreskrenkelse og trakassering. Men av erfaring må det skje mer enn bare èn gang før de gjør noe.

Anonymkode: 5832f...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...