Gå til innhold

Noen som har flyttet til utlandet med barn pga jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har blitt tilbudt å jobbe i Jacksonville, Florida. Vi har barn på 7 og 10 år.

Hadde vi kunnet ta hensyn til kun meg og mannen er valget enkelt, vi vil flytte. Men hensynet til barna er størst. De vil naturligvis ikke flytte fra vennene sine. 

Dette er snakk om august 2021.

Anonymkode: f5c41...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og bli der for godt? Jeg og mannen bodde i Austin Texas i 10 år, største gutten var nesten 3år når vi flyttet dit og de 2 yngste ble født der, vi flyttet tilbake i 2018 før mellomste skulle begynne på skolen, vi har aldri angret,  største gutten var lei seg når vi flyttet derfra, han var da nesten 13,men fant seg veldig godt til rette her i norge, og 6 åring og 2åring gikk det veldig fint med.

Nå skal dere flytte den andre veien med 2 skolebarn, jeg hadde i alle fall tatt sjansen, barn finner seg fortere til rette enn det vi tror

Anonymkode: 5d5bc...524

Skrevet

Det blir et minne for livet! Jeg sier go for it! Jeg ville helst flyttet til en liten bygd men har skilsmissebarn så jeg har ikke den muligheten. Dette må jo være en drøm - lev den ut :)

Anonymkode: 9b6e0...9ec

Skrevet

For et år ville jeg kanskje gjort det, men ikke for godt. Jeg tror det er godt for de aller fleste mennesker å bo der de har røtter. Når livet blir tøft kan familie og famle venner være veldig gode å ha. I tillegg ville jeg ikke ønske at barna mine skulle måtte vokse opp med amerikansk kultur og tankesett.

Anonymkode: 9bc17...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...