Gå til innhold

Jobber dere i romjula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei jeg har valgt jobb hvor jeg ikke må jobbe helger eller ferier

Anonymkode: ad64e...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Barn hjemme? Hva er det du snakker om?

Anonymkode: dd0dc...4e1

Foreldre hjemme mente jeg om du virkelig lurte.

Anonymkode: 71597...951

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Normalt oppegående mennesker ville da latt sine barn få bhg-fri i romjula, siden normalt oppegående mennesker ønsker å være sammen med egne barn.

Anonymkode: 9ee28...250

Hjemmekontor, sove ut etter jobb, oppussing, sykdom, hjelpe gamle foreldre, barn med spesielle behov osv. Det kan  være mange grunner til at foreldre velger å sende barna i barnehagen.

Skrevet

Nei. Barnehagen min er stengt mellom jul og nyttår hvert år, så vi har fri. 

Anonymkode: 3a6b6...462

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Normalt oppegående mennesker ville da latt sine barn få bhg-fri i romjula, siden normalt oppegående mennesker ønsker å være sammen med egne barn.

Anonymkode: 9ee28...250

Jeg har en svært oppegående kollega som har ett barn som hun lever og ånder for. Dette barnet er alene barn i en familie med ellers bare voksne. Derfor har de meldt henne på i barnehagen tirsdag og onsdag denne uken, slik at hun får leke litt med vennene sine. Dette gjør hun på tross av at hun helst ville hatt barnet hjemme hele romjulen. Hun innser at uansett hvor dedikerte de er og hvor mye de leker med barnet så kan de ikke erstatte andre barn i leken  

Jeg tenker at normalt oppegående mennesker skjønner at folk har forskjellig livssituasjon og velger det beste for sin familie. Mennesker som deg som ikke ser lengre enn sin egen nesetipp er mennesker jeg ikke vil ha noe med å gjøre. 

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Bare en bemerkning til at det egentlig ikke er særlig behov for at vi holder åpent. 

Anonymkode: 2ccbc...88c

Det er da vel for søren ikke opp til deg å avgjøre andre menneskers behov. Tåler du ikke at folk benytter et tilbud de betaler for får du se til å bytte jobb umiddelbart. 

Anonymkode: a492b...1d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg har en svært oppegående kollega som har ett barn som hun lever og ånder for. Dette barnet er alene barn i en familie med ellers bare voksne. Derfor har de meldt henne på i barnehagen tirsdag og onsdag denne uken, slik at hun får leke litt med vennene sine. Dette gjør hun på tross av at hun helst ville hatt barnet hjemme hele romjulen. Hun innser at uansett hvor dedikerte de er og hvor mye de leker med barnet så kan de ikke erstatte andre barn i leken  

Jeg tenker at normalt oppegående mennesker skjønner at folk har forskjellig livssituasjon og velger det beste for sin familie. Mennesker som deg som ikke ser lengre enn sin egen nesetipp er mennesker jeg ikke vil ha noe med å gjøre. 

Det er da vel for søren ikke opp til deg å avgjøre andre menneskers behov. Tåler du ikke at folk benytter et tilbud de betaler for får du se til å bytte jobb umiddelbart. 

Så tåpelig , barn i barnehagealder må ike leke med noen små barn , de kan fint være med foreldrene 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så tåpelig , barn i barnehagealder må ike leke med noen små barn , de kan fint være med foreldrene 

En normal 4-5-åring vil kjede seg litt om de bare er med foreldrene over lenger tid, og det er helt normalt!

Anonymkode: 9bb74...396

Skrevet

Jeg har fri fra 22.desember til 4.januar. Helt herlig!! Jeg jobber i barnehagesektoren i kommunen i administrasjonen. Bruker feriedager og avspasering. 

Anonymkode: 7fd8c...7e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dette vet du tydligvis ingenting om. 

Skrevet

Jobber som sykepleier på sykehus. Jobbet fem nattevakter fra lille julaften. 

Anonymkode: 36479...673

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Foreldre hjemme mente jeg om du virkelig lurte.

Spiller ingen rolle. Sammenligningen din henger uansett ikke på greip. 

Anonymkode: 1b46c...7e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har fri fra 22.desember til 4.januar. Helt herlig!! Jeg jobber i barnehagesektoren i kommunen i administrasjonen. Bruker feriedager og avspasering. 

Anonymkode: 7fd8c...7e9

Kan jeg spørre hva du er utdannet? Kunne tenkt meg en slik type jobb. Ikke pga ferien altså 😂

Anonymkode: 4f4f5...860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...