Gå til innhold

Rydde i lekene til barna på 6 og 9.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere med det? Tenker å ha Duplo, togbane, Playmo, Lego og bilbane fremme og ta vare på det på høgaloftet etterhvert. Men hva med lekebutikk, lekekjøkken osv. Skal lage loftstua/lekerom om til TV/spillerom og treng meir plass. 

Anonymkode: 35816...8f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har vi tatt vare på dyre og tidløse leker, som lego, duplo, brio og småbiler.

Alt annet blir gitt bort eller kastet om det er ødelagt.  

Vi har fire barn og kan ikke ta vare på alt. Den dagen vi får barnebarn er det begrenset hva vi trenger til dem.

Anonymkode: e1eb2...f1e

Skrevet

Jeg kjøpte mange plastkasser og sorterte etter alder når jeg gikk igjennom alle lekene. Leker som jeg ville spare til barnebarn eller som ungene ville ha til sine barn gikk i boksene, duplo, lego osv i egene esker. Dette viste seg å være helt perfekt, for når jeg fikk ett bonusbarnebarn var det bare å gå opp og finne boksen med babyleker og bytte boks etterhverrt som ungen vokste. 
Merkelig nok så var ungene mer kritiske til hva vi skulle spare på enn meg, men vi kvittet oss med veldig mye. Ga det bort til en bruktbutikk (usikker om hva de egentlig var, de selger noe, gir bort mye osv ) Det som var ødelagt ble kastet, noe som var lite. 
Togbane og noen få ting gikk på hytta så mine unger og tantebarn kunne leke med.17åringen min lekte med togbanen i sommer, så ingen vits å flytte den på loftet med det første enda. 

Anonymkode: b0077...c29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...