Gå til innhold

Bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler mer og mer på at jeg og samboer er sammen pga barn og økonomi.Jeg tenker det er verdt det pga barna, ene barnet er under skolealder også.

Noen ganger blir jeg sint og frustrert pga dette(ikke noe barna ser til) men jeg føler jeg må holde ut.Er det bare meg eller?Hvor langt skal man strekke seg?

Anonymkode: 3f071...58e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn føler ALLE det i perioder av et langt samliv. Det er umulig å leve med et annet menneske uten å tidvis bli lei og å lengte etter noe annet. 

Anonymkode: ab5f2...b2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sånn føler ALLE det i perioder av et langt samliv. Det er umulig å leve med et annet menneske uten å tidvis bli lei og å lengte etter noe annet. 

Anonymkode: ab5f2...b2d

Joda, men jeg føler jeg har tenkt det så altfor mange ganger gjennom årene.😳

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke har løpt de gangene jeg har vært lei og frustrert. Jeg har en innmari fin mann. Glad jeg aldri har dratt. Livet går opp og ned. Barna er små, så jeg tenker at det blir mere vår - tid når barna begynner å li litt større. 

Anonymkode: 8733e...037

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke har løpt de gangene jeg har vært lei og frustrert. Jeg har en innmari fin mann. Glad jeg aldri har dratt. Livet går opp og ned. Barna er små, så jeg tenker at det blir mere vår - tid når barna begynner å li litt større. 

Anonymkode: 8733e...037

Ja skjønner.Nå er det bare barn og jobb tid.Saken er at jeg vet ikke om jeg er interessert i mere oss tid😔

Skrevet

Ja skjønner.Nå er det bare barn og jobb tid.Saken er at jeg vet ikke om jeg er interessert i mere oss tid😔

Skaff dere litt "oss-tid" og jobb med å gjøre hyggelige ting sammen. Sev om det ikke frister akkurat nå blir det gjerne hyggeligere etter hvert.

Anonymkode: 7f93a...ad3

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Føler mer og mer på at jeg og samboer er sammen pga barn og økonomi.Jeg tenker det er verdt det pga barna, ene barnet er under skolealder også.

Noen ganger blir jeg sint og frustrert pga dette(ikke noe barna ser til) men jeg føler jeg må holde ut.Er det bare meg eller?Hvor langt skal man strekke seg?

Enda en tråd om dette tema...😴 

Anonymkode: 9de45...5df

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Enda en tråd om dette tema...😴 

Anonymkode: 9de45...5df

Huff, ja tenk at det er enda en som vil lufte tankene sine. Herregud, det gåkke an ass!

Anonymkode: efee6...b89

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Skaff dere litt "oss-tid" og jobb med å gjøre hyggelige ting sammen. Sev om det ikke frister akkurat nå blir det gjerne hyggeligere etter hvert.

Anonymkode: 7f93a...ad3

Du har nok helt sikkert rett i det.Jeg skal prøve, selv om det byr meg imot😣🥺

Skrevet

Det skal være i gode og onde dager. Sånn er livet.

Anonymkode: f9f24...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...