Gå til innhold

Har dere puttet i dere mye mat/godteri i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jeg er så stinn..

Har til vanlig et kosthold så og si fritt fra karbohydrater, men i jula har jeg spist både brød, poteter, godteri og drukket øl/vin til maten. 

Føler det bare blir en automatikk i å putte ting i munnen

Hva med dere? 

Anonymkode: 019ad...fec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAA!

Anonymkode: 08725...828

Skrevet

Nei, jeg fråtser aldri. 

Anonymkode: 3346f...0da

Skrevet

Blir mye av alt som er godt i jula. Mat, snacks og vin. Og jeg nyter det! 

Anonymkode: ea4bd...ea2

Skrevet

Litt men ikke mye 

Anonymkode: b5a0a...c6f

Skrevet

Nei, ikke mye. Spiser mye julemiddag og rester av dette. Men har ikke spist mye ellers. Det regulerer seg litt selv, når jeg har spist mer en dag føler jeg for å spise mindre dagen etter.

Har spist litt potetgull, et stykke sjokoladekake, en liten lefse, noe mørk sjokolade. To og et halvt glass rødvin i løpet av julen og en liten akevitt julaften.

Og så har jeg faktisk spist litt brød, noe jeg ellers ikke gjør. Akkurat det merker jeg litt, men har begrenset det også, så det er ikke så ille.

Anonymkode: 1e3e4...af8

Skrevet

Ja, og mere skal det bli.

Anonymkode: f1e4b...bf4

Skrevet

Har spist litt for mye til frokost og litt for mye til middag, men så har jeg ikke orket mer de dagene, ikke dessert engang. Så egentlig har jeg spist mindre enn jeg pleier i jula. Har ikke orket julekaker, lefser og godis. 

Anonymkode: d2e7c...ead

Skrevet

Alt for mye🙈

Anonymkode: c0e30...a4f

Skrevet

alt for mye sjokolade 🙈🙈

Anonymkode: 758d8...2af

Skrevet

Jaaaa... 😅

Anonymkode: 41e42...ea7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

JAAAAAA!

Anonymkode: 08725...828

👆👆👆

✌️✌️✌️

Anonymkode: c1eb7...3d3

Skrevet

Har blitt litt, ja. Nå er jeg alene, og da tenker jeg rødvin og skumnisser fungerer perfekt som middag👌🏻

Anonymkode: a351c...dea

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Har blitt litt, ja. Nå er jeg alene, og da tenker jeg rødvin og skumnisser fungerer perfekt som middag👌🏻

Anonymkode: a351c...dea

Sitter her å trykker i meg skumnisser og lurer på om jeg skal finne meg et glass rødvin 😅

Jeg føler at jeg spiser mer godteri en lørdagskveld enn nå i jula, men det er nok kun fordi jeg spiser litt jevnt igjennom dagen, og med mye feit mat så orker jeg ingenting på kvelden 🙈

Anonymkode: 1785c...2a8

Skrevet
On 12/28/2020 at 3:42 PM, Anonym bruker said:

Herregud, jeg er så stinn..

Har til vanlig et kosthold så og si fritt fra karbohydrater, men i jula har jeg spist både brød, poteter, godteri og drukket øl/vin til maten. 

Føler det bare blir en automatikk i å putte ting i munnen

Hva med dere? 

Anonymkode: 019ad...fec

Ja,men har utrolig nok gått ned 3kg

Anonymkode: ac642...644

Skrevet

Jepp. Spiser og drikker "hele dagene" føles det som. Heldigvis ikke så lenge jula varer. Koser meg med det og vet det blir magrere dager i januar :) 

Anonymkode: 913fb...eb3

Skrevet

Har spist ganske likt av alt som ellers i året. Normaltsett spiser jeg mindre av alt og går ned i vekt i jula, men i år har jeg sluppet unna lukt av julemat i hus og dermed klart å spise som vanlig. Jeg liker ikke feit julemat eller lukta, så mister matlysta i jula normalt. Det har regna så mye at jeg ikke har lukta jul i hele nabolaget også.

Jeg spiser julemat altså, men jeg lager det ikke selv om jeg ikke må (om ene dattra ikke har fått dekt sitt behov for julemat hos besteforeldre og andre så kan jeg lage, men som oftes så får hun dekt det og mere til.har jeg julaften hjemme lager jeg også julemiddag. Jeg jobber ett sted der det lages julemiddag hver dag i hele desember, så kan ikke fordra den lukta pga jobb egentlig tror jeg. Aldri vært veldig glad i det, men spist mer enn etter jeg begynte i denne jobben. Nå klarer jeg å styre unna julemat annenhvert år når ungene feirer jul hos faren)

Anonymkode: efaef...483

Skrevet

Nei ikke så veldig. Spiste meg stappmett på julaften, og spiste et par småkaker første og andre juledag, men ellers har jeg spist som vanlig. Har også løpt hver dag i jula inkludert julaften, og trent litt styrke med de vektene vi har hjemme. Startet også hvit januar litt tidlig for to dager siden. 

Anonymkode: ebd3b...91c

Skrevet

Jeg jobber fremdeles med saken! After Eight akkurat nå, og fremdeles er det masse godteri igjen. 😯

Anonymkode: 0f299...0ef

Skrevet

Ja. Det er problemet med å bare være hjemme hos seg selv i jula. Når man er på besøk hos andre må man jo begrense seg av ren høflighet, men hjemme hos oss selv er det ingen slike hensyn å ta. 

Og så har besteforeldrene (som vi ikke er sammen med i år pga smittevern) levert en masse sjokolade, kaker og annet snacks i tillegg til det vi kjøpte selv. .. 

Skrevet

Ja, altfor mye! Og jeg nyter det🥳.

Har tatt av mye de siste årene, vet at jeg skal starte opp igjen med Lifesum-app i januar. Er motivert til det👍

Anonymkode: a6165...4e8

Skrevet

Jeg føler jeg har spist masse, men har faktisk gått ned fem kilo i desember. Går mye i klementiner og sukkerfri julebrus, så jeg har nok faktisk spist mindre, det bare føles ikke sånn. Hell i uhell har jeg cøliaki, så alt av julekaker og andre kaker er utelukket i besøk. 

Anonymkode: 8ef18...9ae

Skrevet

Jaa!! Var så fornøyd med å ha gått ned fem kg. Nå er det tre kg opp bare fra julaften 🙈🙈🙈 Og enda flere dager igjen av ferien .... 

Anonymkode: eda77...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...