Gå til innhold

Fy jeg gruer meg til jobb i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på AKS om 2 timer.  Gruer meg virkelig nå har ungene vært på besøk i øst og vest hatt besøk fra  gud het hvor. Så kommer de til oss. Bitte små smittebomber. 

Anonymkode: 4c183...e44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er jobben din. 

Anonymkode: 63521...c58

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Vel, det er jobben din. 

Jepp sånn er det 👍

blir nok bra 😀

Skrevet

Vel. På vår skole er det de AKS-ansatte som har blitt smittet og forsøket karantene hver gang det har skjedd  hos oss i år... Jævlig irriterende. 

Anonymkode: 3b2f0...ca4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skal på AKS om 2 timer.  Gruer meg virkelig nå har ungene vært på besøk i øst og vest hatt besøk fra  gud het hvor. Så kommer de til oss. Bitte små smittebomber. 

Mulig debit foreldrene er like redde for deg - din smittebombe der du har vært på besøk i øst og vest og hatt besøk fra gud vet hvor.....

Anonymkode: db2a7...4df

Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Jeg ville vært bekymret jeg også. Greit at det er jobben din, men hvem tok høyde for en pandemi da man tok jobben? Her jeg bor er det skolene og AKS som er ute i karantene i annenhver sving. Håper det går bra. 

Anonymkode: 90157...34a

Skrevet

Det er større sjanse for at du blir skadet i trafikken på vei til jobb enn å få korona av en håndfull barn på aks. Det er faktisk større sjanse for at du skader deg i hjemmet, enn å få korona av en håndfull barn på aks. Det går nok helt fint. (Mediene gjør en utmerket jobb med å skape frykt og uro. 👏)

Anonymkode: 61a6a...c90

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er større sjanse for at du blir skadet i trafikken på vei til jobb enn å få korona av en håndfull barn på aks. Det er faktisk større sjanse for at du skader deg i hjemmet, enn å få korona av en håndfull barn på aks. Det går nok helt fint. (Mediene gjør en utmerket jobb med å skape frykt og uro. 👏)

Her har ungene (og de voksne) vært i karantene fire ganger i løpet av høsten, pga smittede barn i kohorten/barn som er nærkontakt av Sfo-ansatt/assistent i skole. Så det er barna som har vært smittet og ført til karantener. Om igjen og om igjen. På skolen til eldste ble 6 barn i samme klasse smittet. Så jo de smitter og de er tett på. 

Anonymkode: cf845...864

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Her har ungene (og de voksne) vært i karantene fire ganger i løpet av høsten, pga smittede barn i kohorten/barn som er nærkontakt av Sfo-ansatt/assistent i skole. Så det er barna som har vært smittet og ført til karantener. Om igjen og om igjen. På skolen til eldste ble 6 barn i samme klasse smittet. Så jo de smitter og de er tett på. 

Anonymkode: cf845...864

Det kalles svogerforskning. Her har ingen smittet noen, og ingen har vært i karantene. Men mannen snublet i trappa og fikk hjernerystelse. See?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vel, det er jobben din. 

Så fordi det er jobben hennes så kan hun ikke bekymre seg for smitte...? Eller hva mener du egentlig?

Anonymkode: 72556...590

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt! Jobber i barnehage og fordi det er mange syke blant personalet er fire avdelinger slått sammen denne uken. 18 barn og tre voksne på en avdeling. Jeg er stressa hva som kan skje nå, dersom noen av oss har med smitte fra julefeiring...

Anonymkode: 46528...613

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forstår deg veldig godt! Jobber i barnehage og fordi det er mange syke blant personalet er fire avdelinger slått sammen denne uken. 18 barn og tre voksne på en avdeling. Jeg er stressa hva som kan skje nå, dersom noen av oss har med smitte fra julefeiring...

Anonymkode: 46528...613

Oi er det lov da??

Anonymkode: c91ca...f38

Skrevet

Det kalles svogerforskning. Her har ingen smittet noen, og ingen har vært i karantene. Men mannen snublet i trappa og fikk hjernerystelse. See?

Da må han se seg bedre for når han går. Så lenge alle følger alle råd om smittevern, vil det være lite smitte. Men vi vet jo ikke om alle følger alle råd. Mest sannsynlig gjør ikke alle det. Da er sjansen for å bli smittet mye større enn å bli skadet i hjemmet. See? 

Anonymkode: 746b7...8d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Da må han se seg bedre for når han går. Så lenge alle følger alle råd om smittevern, vil det være lite smitte. Men vi vet jo ikke om alle følger alle råd. Mest sannsynlig gjør ikke alle det. Da er sjansen for å bli smittet mye større enn å bli skadet i hjemmet. See? 

Anonymkode: 746b7...8d0

Nei, det er ikke riktig. Årlig blir 90000 behandlet for skader i hjemmet. Så mange har ikke hatt korona i Norge.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Mulig debit foreldrene er like redde for deg - din smittebombe der du har vært på besøk i øst og vest og hatt besøk fra gud vet hvor.....

Anonymkode: db2a7...4df

Ja men sånn er det jo jeg vet at jeg har vært forsiktig. Har mor og svigermor som begge er syke om dagen. Så  vi har ikke hatt kontakt uten om familien og sykehus/sykehjem. 
men i teorien kunne jeg ha vært hvor som helst. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

For noe tull

Anonymkode: 68438...f16

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

For noe tull

Anonymkode: 68438...f16

Å nei, her kom fasiten. Da får jeg bare gi meg da. 🤦‍♀️

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Å nei, her kom fasiten. Da får jeg bare gi meg da. 🤦‍♀️

Ja det synes jeg du burde gjøre, og les deg også opp på hva en pandemi er.

Anonymkode: 77cb0...c17

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Oi er det lov da??

Anonymkode: c91ca...f38

Nei det er ikke lov så her er det bare å gi beskjed. De kan kun samarbeide med sin kohort avdeling - altså maks en avdeling i tillegg til sin egen. 

Anonymkode: 1484e...2ec

Skrevet

Nei det er ikke lov så her er det bare å gi beskjed. De kan kun samarbeide med sin kohort avdeling - altså maks en avdeling i tillegg til sin egen. 

Kohortene kan endres over helg, så de kan fint ha en annen sammensetning i barnegruppa nå i romjula. 

Skrevet

Skjønner deg godt 

Anonymkode: 1b668...cfd

Skrevet

Alt burde vært stengt nå ! Vedder på det kommer flust med unger med hjemmeværende foreldre ! Hvem sender ungene nå om det ikke er høyst nødvendig !!

Anonymkode: 1e41e...6d0

Skrevet
Leverpostei skrev (2 timer siden):

Kohortene kan endres over helg, så de kan fint ha en annen sammensetning i barnegruppa nå i romjula. 

Ikke fire avdelinger sammen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...