Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #1 Skrevet 27. desember 2020 Jeg vet jeg må løpe. Han er utrolig morsom, omtenksom, god, kjærlig, småsprø - og alkoholiker. Jeg skjønner at jeg bare må komme meg unna. Det føles så usigelig vondt. Anonymkode: 5bfc0...a2e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #2 Skrevet 27. desember 2020 Ja, du har rett. Ikke involver deg med noen som er alkoholiker. Det går ikke bra Anonymkode: d8b22...6de
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Kutt jo før jo heller, HI. Så lenge han ikke selv har innsett at han er alkoholiker OG har begynt i behandling og følger opp denne OG er innstilt på å gjøre det så lenge han har behov for det, så vil du aldri kunne få et godt liv med ham. Så kutt ham ut jo før jo heller ❤️ Anonymkode: 3ff90...10e
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Kom deg vekk. IKKE romantisér et sånt problem. Anonymkode: 10dce...c56
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vet jeg må løpe. Han er utrolig morsom, omtenksom, god, kjærlig, småsprø - og alkoholiker. Jeg skjønner at jeg bare må komme meg unna. Det føles så usigelig vondt. Anonymkode: 5bfc0...a2e Er du forelsket i en kasse med nøtter? Anonymkode: 252b7...027
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 Helsike.... høres ut som min nutcase. Jeg løp som f... kunne ikke risikere å sitte der med en som drakk og røyka bort penger vi kunne brukt på livsnytelse. Han flørtet dessuten med andre kvinner i fylla. Glem sånne menn. De fortjener kun trailer trash. Anonymkode: 0bf71...ae9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #7 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Helsike.... høres ut som min nutcase. Jeg løp som f... kunne ikke risikere å sitte der med en som drakk og røyka bort penger vi kunne brukt på livsnytelse. Han flørtet dessuten med andre kvinner i fylla. Glem sånne menn. De fortjener kun trailer trash. Anonymkode: 0bf71...ae9 Litt usikker på hva du fortjener, du som omtaler andre som trailer trash. Jeg har bodd i USA, og det er mange av de som omtales som "trailer trash" som bor der de bor pga. omstendigheter de selv ikke har rådd over. En venninne av meg var f.eks. en av disse. Hun ble sett ned på av alle bare pga. at hun og familien bodde der de bodde. Ingen spurte hvorfor de hadde havnet der, det var ikke selvforskyldt, men en kombinasjon av stor ulykke og noen som hadde bedratt dem sammen med stor personlig tragedie etter denne kombinasjonen. Både hun og broren var flotte og intelligente, foreldrene fantastisk hyggelige og oppegående personer. Min venninne og broren vokste opp med lite og ingenting, men kjemperike på kjærlighet og støtte. De fikk begge stipender og ene endte som forsker, den andre anerkjent innen sitt felt og har blitt rik på dette. Ene naboen var en kvinne som ble sett på som den rare, gale, kattekvinnen. Hun hadde blitt utsatt for ekstrem vold fra hun var barn og i flere voksne forhold. De eneste hun følte hun stolte på var kattene sine. Hun levde mye av tiden i sin egen verden, ikke alltid vasket eller stelt, glemte å spise. Men om du tok deg tid og lot henne få bli kjent med deg på en måte hun følte var trydd, da var hun et av de mest hjertevarme menneskene jeg har møtt. Som ung hadde hun vært et stort musikalsk talent. Naboen på den andre siden ble sagt å være farlig, men det var bare hans måte å skremme andre bort. Han var alvorlig traumatiskert i krig og hadde ikke fått den hjelpen han trengte i ettertid, hverken psykisk eller fysisk, selv om han egentlig hadde rett på det. Han var en intelligent mann, dekorert for flere heltedåder hvor han hadde reddet andre, både soldater han hadde i sin kommando og lokalbefolkning i landet han hadde tjenestegjort. Men nå manglet han en fot og han selvmedisinerte seg selv med noe stoff og alkohol, fordi landet han hadde tjent hadde sviktet ham totalt. Bortenfor der bodde det en kvinne med flere barn, hun hadde såvidt greid å komme seg unna en ekstremt voldelig mann, jobbet seg omtrent ihjel, men gjorde alt hun kunne for at barna skulle få muligheter til videre skolegang. Men alltid med koffertene pakket i tilfelle eksmannen skulle oppdage hvor hun og barna bodde. De levde på falske navn. Langt fra alle som bor i trailere er såkalt "trash"! Da er det langt mer trashy å kalle andre for trash... Finn heller norske uttrykk du kanskje kan litt bedre... Ingen bør å være sammen med rusmisbrukere som ødelegger eget og andres liv, heller ikke de med feil adresse. Hi bør helt klart komme seg unna han hun har datet, før hun får livet sitt ødelagt av ham. Anonymkode: 3ff90...10e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #8 Skrevet 28. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Helsike.... høres ut som min nutcase. Jeg løp som f... kunne ikke risikere å sitte der med en som drakk og røyka bort penger vi kunne brukt på livsnytelse. Han flørtet dessuten med andre kvinner i fylla. Glem sånne menn. De fortjener kun trailer trash. Anonymkode: 0bf71...ae9 Jeg håper at de fleste styrer unna mennesker som deg. Å kalle andre mennesker for søppel som bør ta til takke med kjærester som er alkoholikere sier oss uendelig mye om hva du mangler her i livet. Hi, du bør nok ikke involvere deg mer i denne mannen. Selv om han er aldri så god og sjarmerende vil du alltid komme som nr to i livet hans og han vil alltid velge alkohol foran deg. Anonymkode: da673...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå