Gå til innhold

PokemonGO en greie igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kompisgjengen er det veldig populært igjen og de trasker rundt i all slags vær. Populært hos deres barn også? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har det vært en ting hele tiden, men mest når det kommer nye ut og det skjer noe. Men den siste tiden har det vært konstant for det har skjedd noe i spillet hele tiden med nye oppdrag, nye eventer o.s.v.

Anonymkode: 61d3a...125

Skrevet

Her ble det plutselig superpopulært igjen i vår. Har roet seg litt nå, men vi går fortsatt en del. Veldig fint for å komme seg ut på tur, men litt godt at det går an å snakke om annet også 😅

Anonymkode: 8f07d...4b7

Skrevet

Her spiller ikke sønnen min og vennene hans mer, de er 13 år. Men i borettslaget hvor jeg bor, er det en god del som spiller, men det er godt voksne mennesker, som tror de eier alle gymmene her. 

Anonymkode: 1dbb3...2f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Her spiller ikke sønnen min og vennene hans mer, de er 13 år. Men i borettslaget hvor jeg bor, er det en god del som spiller, men det er godt voksne mennesker, som tror de eier alle gymmene her. 

Hvordan kan man eie en gym? Eller tro man rier en gym? Spør fordi jeg oppriktig lurer altså.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva? Eier gymmene 

Skrevet

Pokemon GO er SÅ 2016...

Anonymkode: 120a2...c16

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Pokemon GO er SÅ 2016...

Og likevel er det populært igjen 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan man eie en gym? Eller tro man rier en gym? Spør fordi jeg oppriktig lurer altså.

De kaster ut alle fra gymmen. For de skal stå i gymmen til enhver tid. Spiller ingen rolle når på døgnet det er, du blir kastet ut med en gang. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

De kaster ut alle fra gymmen. For de skal stå i gymmen til enhver tid. Spiller ingen rolle når på døgnet det er, du blir kastet ut med en gang. 

Hva har dette med pokemon å gjøre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Rier en gym???

Anonymkode: cb8f7...e2e

Skrevet

Her er det populært nå hos 7 åringen. Fin måte å komme seg ut en tur på😊

Anonymkode: 0da5f...3c2

Skrevet

Du tjener poeng ved å ha ein pokemon i gymmen. Jo lengre du har ein der, jo meir poeng får du. Derfor er det viktig å eie ein gym. Desse poenga brukar du til andre ting i spelet. 

For å svare på spørsmålet: på skulen eg jobber, er det ofte snakk om Pokemon GO frå spessielt interesserte. Det var veldig mykje snakk om det då det fyrst kom, men etter det har det kun vore ein konstant interesse frå nokre få elevar. Den store interessen har ikkje kome tilbake. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Du skulle ikke prøve å sette deg bittelitt inn i hva ungene dine driver med da? 

Anonymkode: 41815...13d

Skrevet

Her har Pokemon go vært "dødt" lenge, men nå er det tilbake for fullt 🙂

Anonymkode: 6b6df...86b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Du skulle ikke prøve å sette deg bittelitt inn i hva ungene dine driver med da? 

Jeg er visst ikke invitert inn i den verdenen gitt. Når jeg spør så går det mest i at jeg nok ikke forstår likevel 😅. Tror de skal få holde på med pokemon selv. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Jeg er visst ikke invitert inn i den verdenen gitt. Når jeg spør så går det mest i at jeg nok ikke forstår likevel 😅. Tror de skal få holde på med pokemon selv. 

Har jo skjønt at du og barna lever ytterst separate liv. Du er den voksne....

Skrevet

Har jo skjønt at du og barna lever ytterst separate liv. Du er den voksne....

Nå har jeg så store barn at det ikke lenger er særlig interessant å leke med moren sin. Jeg fikk dog lokket minstemann på løpetur i morres. Med PokemonGO. En prøvelse i regn og blest men heldigvis er både vi og telefon vanntette💛

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden):

Nå har jeg så store barn at det ikke lenger er særlig interessant å leke med moren sin. Jeg fikk dog lokket minstemann på løpetur i morres. Med PokemonGO. En prøvelse i regn og blest men heldigvis er både vi og telefon vanntette💛

Det går faktisk ann å snakke med store barn også. Vise litt interesse for hva de driver med. Skader ikke å prøve å gjøre deg litt interessant og vise dem at du bryr deg om deres interesser også. Høres utrolig stusselig ut å leve så separate liv med egne barn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det går faktisk ann å snakke med store barn også. Vise litt interesse for hva de driver med. Skader ikke å prøve å gjøre deg litt interessant og vise dem at du bryr deg om deres interesser også. Høres utrolig stusselig ut å leve så separate liv med egne barn. 

Takk men jeg tror det funker greit som det gjør jeg🥰

Skrevet

Det kommer og går her i bølgedaler. Mine unger har ikke vært noe gira på dette, men de blir med venner på turer for å fange. Så hører om dette innimellom, såpass at jeg skjønner at det ikke har gått helt av moten. 

Anonymkode: 9200d...edc

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Pokemon GO er SÅ 2016...

Nei, det er det ikke. Jeg jobber på skole og det spilles av unger på de fleste klassetrinn og av besteforeldre. Kanskje ikke fullt så populært hos ungdommen, men jeg så jammen meg en gjeng av dem også sist jeg var ute og gikk i bysentrum. 

Anonymkode: 0fad1...7e0

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (17 timer siden):

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️  Jeg spiller heller ikke pokemon, men er såpass engasjert i hva ungene er opptatt av at jeg har fått med meg det meste. 

Anonymkode: 047c1...5c4

Skrevet

🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️  Jeg spiller heller ikke pokemon, men er såpass engasjert i hva ungene er opptatt av at jeg har fått med meg det meste. 

Anonymkode: 047c1...5c4

Det er bra det da😊 ikke noe er bedre enn det. Akkurat dette har jeg ikke fått med meg gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...