Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Mormor og morfar til min nevø (5) og min datter (2) synes jeg er litt (streng) Når det kommer til og låne leker. Da mener jeg ikke at han ikke får leke med noe når han kommer på besøk men at lekene må ligge igjen her hjemme når han drar Han vil ofte ta med seg jenta mi sine leker som (figurer, klemmedyr, tegne serie figurer som han også liker) Da svarer jeg roligt med at han kan få låne de neste gang han er på besøk igjen siden de vil savne vennene sine heh.. Før var det litt mer et problem da jeg bodde i øverste etasje sammen med foreldrene mine og vi delte stuen, der jenta mi sine leker plutselig forsvant og noen figurer var vekke siden nevøen min fikk mormor og morfar sin Ja, til og ta dem med seg, og de kommer ikke tilbake. De klarer ikke og si nei til han eller at den er «sofie» sin og må ligge igjen. De er ikke så mye på besøk hos oss siden vi velger heller og møtes på «midten» som er hos mormor og morfar. Nevøen min er litt rotete og rydder sjeldent etter seg og søler med mat på puter og sofa og leker litt brått med krakker osv at ting har gått i stykker.. siden de ikke tåler stor gutt lek, så har på en måte begrenset besøket. Vet ikke om jeg høres litt frekk ut. Anonymkode: b657f...8de
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Jeg hadde heller ikke gidda å ha den ungen på besøk! Oppdrar de en fremtidig kleptoman? Anonymkode: 711a6...e7e
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde heller ikke gidda å ha den ungen på besøk! Oppdrar de en fremtidig kleptoman? Anonymkode: 711a6...e7e Føler meg litt dårlig av at jeg ikke ønsker han på besøk hos meg men er utrolig irriterende med søl på sofaen og ting som går i stykker siden han er litt for brå med ting en grunn jeg av og til foreslår at vi møtes på midten, Hadde kjøpt datteren min en søt krakk som lignet på en elefant som tåler ca 20 kg men dessverre føyg det ene beinet på krakken siden nevøen min skulle jynge seg i stolen hele tiden.. uten at foreldrene mine eller min store søster sa i fra til han, Han er også en smule høylytt at naboen min spurte om jeg kunne roe nevøen min ned et hakk.. Anonymkode: b657f...8de
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Selv om foreldrene dine og søsteren din ikke kan oppdra han, så har du lov å si ifra. Det som er hennes kan jan selvsagt ikke ta med seg hjem. Dette bør han ha lært når han er 5 år. Ang søl i sofaen. Hvorfor får han spise der?han bør sitte ved spisebordet så spise, ihvertfall til han har lært seg og ikke søle med maten..... Det er ditt hjem og dine regler. Det sier vi har når vi har besøk av en nevø som både er høyt og lavt. Mine barn får ikke oppføre seg slik og slik her hjemme og det gjelder deg også. Foreldrene vet også hvilke regler som gjelder her. Anonymkode: dbec0...a4f
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Styrer du med dette enda? Du må bare si at han ikke kan ta med leker hjem. Ellers så er jo de fleste femåringer rotete og bråkete og det må du nesten godta om du vil ha kontakt med han. Anonymkode: 8e7da...a03
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Kanskje søsteren din skal begynne å oppdra barnet sitt. Og slutt å møt dem om hun ikke gjør det. Dette er ikke dine foreldre sitt ansvar. Anonymkode: 06e61...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå